Gravatar

#2371 filmz-ab 14 år siden

hehe! Det er jeg jo nok også i forhold til flertallet :-)

Godt for dig. Den har da filmiske kvaliteter, ingen tvivl, og dem kunne jeg selv få øje på allerede fra første gang, men filmen har bare aldrig fundet den rette plads i hjertet. Jeg ved ikke om det er skuespillet eller fordi filmen er en kende for melankolsk til min smag, men den fænger mig ikke fra start til slut, som jeg ville ønske. Men sådan er der så meget. Men favorit Scott film er stadig Gladiator.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2372 jessup 14 år siden

Måske Elegy skal ses i aften.
This is just until June
Gravatar

#2373 Bobby Singer 14 år siden

Precious
Idjit
Gravatar

#2374 NightHawk 14 år siden

Jeg skal se "Interiors" og "My Life Without Me", og måske et par afsnit af "Hex".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2375 MOVIE1000 14 år siden

#2373 kan du ikke lige lave en kort anmeldelse af den? så på den her idag i blockbuster 100 kr på BD.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2376 Steffan Rasmussen 14 år siden

The Wages of Fear
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2377 Åkepool 14 år siden

Ser nok videre på "Scrubs - season 8".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2378 evermind 14 år siden

Vil spise lidt sorbet-is og se The Cave
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2379 Twister 14 år siden

Har lige set Micmacs à tire-larigot så nu forsætter jeg med Jean-Pierre Jeunet, denne gang med Un long dimanche de fiançailles.

(Franske titler <3 :D)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2380 Twister 14 år siden

The Thing
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: