Velsagtens det ypperligste skuespil af Harry Dean Stanton, cinematografi af Robby Müller, musik af Ry Cooder og instruktion af Wim Wenders. Et sandt mesterværk!
Var det Ebert der sagde om "Hr. Birolle", "hvis Harry Dean Stanton medvirker, så er filmen god"? I "Paris, Texas" ser man ham så i hans første og eneste hovedrolle (citation needed), og man må jo bare konkludere, at filmen ikke bare er god, men fantastisk. Ikke mindst pga. af Stanton.
Selvom jeg nu har mere lyst til at se "Paris, Texas", så holder jeg mig til at se "El Topo"
bliver enten et par afsnit af edderkoppen og måske Waltz with Bashir her inden sengetid! Lige bliver der set Twin Peaks; "Diane i will now begin standing on my head!"... ;-)
Har lige fået Snapphanar hjem, som er en god svensk mini serie fra 2006. Den blev vist på dr1 den gang, og der så jeg den, men har ikke set den siden. Så tror jeg vil se et par afsnit nu :)
#2521 Norrah 14 år siden
#2522 wiseguy 14 år siden
#2523 Twister 14 år siden
#2524 Steffan Rasmussen 14 år siden
#2525 Benway 14 år siden
#2526 Antlion 14 år siden
Velsagtens det ypperligste skuespil af Harry Dean Stanton, cinematografi af Robby Müller, musik af Ry Cooder og instruktion af Wim Wenders. Et sandt mesterværk!
#2527 supernatural 14 år siden
#2528 fubar 14 år siden
I "Paris, Texas" ser man ham så i hans første og eneste hovedrolle (citation needed), og man må jo bare konkludere, at filmen ikke bare er god, men fantastisk. Ikke mindst pga. af Stanton.
Selvom jeg nu har mere lyst til at se "Paris, Texas", så holder jeg mig til at se "El Topo"
#2529 Stilund 14 år siden
#2530 Mr. Chriss 14 år siden