#2561 500 Days of Summer - fordi den er anderledes; har masser af god (ikke plat) humor og 2 charmerende hovedpersoner. Se den hvis du kan lide kærlighedsfilm der ikke er kærlighedsfilm ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Enig med Wimmie, men du skal bare være forberedt på, at du helt sikkert bliver forelsket i Zooey... Men det er man vel efterhånden forberedt på, hver gang der kommer en film med hende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Enig med Wimmie, men du skal bare være forberedt på, at du helt sikkert bliver forelsket i Zooey... Men det er man vel efterhånden forberedt på, hver gang der kommer en film med hende.
Tjae....
Jeg har lige set The Happening, og der havde jeg mest af alt lyst til at slå hende med en fugtig flute !!
#2561 MOVIE1000 14 år siden
1. Forbrydelsen (aldrig set)
2. Stargate SG-1 (rimelig sikker på at se den hvis, jeg stadig er i tvivl til den tid)
3. 500 days of summer (aldrig set, men har hørt at den skulle være god, men hvorfor er den god?)
#2562 wimmie 14 år siden
500 Days of Summer - fordi den er anderledes; har masser af god (ikke plat) humor og 2 charmerende hovedpersoner. Se den hvis du kan lide kærlighedsfilm der ikke er kærlighedsfilm ;)
#2563 dyg 14 år siden
#2564 Batsy 14 år siden
#2565 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2566 Popeye 14 år siden
Tjae....
Jeg har lige set The Happening, og der havde jeg mest af alt lyst til at slå hende med en fugtig flute !!
#2567 Batsy 14 år siden
jeg skal til spanien og skal vidst have fundet
iron-man 2
500 days of summer
godfather 1-3
Blade runner
Anything else d:
#2568 MOVIE1000 14 år siden
tak allesammen så bliver det vidst 500 days of summer hvis der ikke er andre der har noget at tilføje??
#2569 Lord Beef Jerky 14 år siden
All The Boys Love Mandy Jane
From Beyond
Predators
The Pit And The Pendulum
Skynd jer!
#2570 Steffan Rasmussen 14 år siden