Gravatar

#511 BN 14 år siden

Nicki52 (510) skrev:
Har slet ikke store forventninger. Er bange for jeg bliver skuffet.

Hvis du ikke har store forventninger, så bliver du jo heller ikke skuffet, hvis den er dårlig.

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#512 Kruse 14 år siden

Jeg skal til at se Observe and Report på Blu-Ray.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#513 Åkepool 14 år siden

Tror jeg vil se "A Scanner darkly" færdig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#514 Twister 14 år siden

jeg overvejer at se Citizen Kane men kan ikke lige tage mig sammen til at sætte den i DVD'en :s.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#515 Highland Park 14 år siden

#514: Så er du næppe frisk nok til at se filmen. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#516 Twister 14 år siden

#515.

tror du har ret :P eller også er lysten, til lige netop den film, der bare ikke. Har lige fundet ud af at jeg mere har lyst til at se Rocky lige nu.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#517 Highland Park 14 år siden

#516: Men du har unægtelig stadig et problem, såfremt du er for dvask til at lægge skiven i afspilleren, medmindre du kan få en anden til at gøre det for dig. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#518 Twister 14 år siden

du har så evigt ret! Men nu lykkedes det. Så du er Rocky i DVD afspilleren. Succes ;)
Gravatar

#519 pvbasnz 14 år siden

No Retreat No Surrender - Jean Claude at his finest :p
Udelukkende af nostalgiske grunde, vil jeg bruge den næste 1½ time på denne film.
Gravatar

#520 knipsknips 14 år siden

Skal til at se første disc af Planet Earth - BD, som jeg købte igår. Der er ikke noget mere facinerende end moder jord og alle dets skabninger...

Skriv ny kommentar: