Jesus Christ, den film er uudholdelig! Jeg tror, jeg holder mig til de to andre filmatiseringer, jeg har set... denne er uden tempo og med helt forfærdeligt skuespil. Instruktøren står ellers bag mit favoritkapitel af Puppet Master, men han er bestemt ikke blevet bedre med tiden =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Batsy, har du blu-ray? For så kan du jo kigge efter La princesa prometida, som er den spanske titel for The Princess Bride. Det er en fin eventyrfilm, som jeg selv ærgrer mig over, jeg ikke smed penge efter på Tenerife i sommers, da Spanien mig bekendt er det eneste land, der har udsendt den som region B.
Det skal siges, at jeg ikke ved, hvordan transferet er, men den har i hvert fald både engelsk tale og engelske undertekster.
Jeg vil dog advare dig om, at filmudvalget og -priserne ikke var specielt konkurrencedygtige, da jeg var i Spanien og da slet ikke, de gange jeg har været på Tenerife.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Fuldstændig enig. Fremragende film på sin helt egen måde. Det er en virkelig rar feel-good film og jeg havde ihvertfald en god følelse, som den slags eventyrsfilm kun giver når de er allerbedst, hele filmen igennem.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2571 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2572 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2573 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2574 Batsy 14 år siden
#2575 evermind 14 år siden
Det skal siges, at jeg ikke ved, hvordan transferet er, men den har i hvert fald både engelsk tale og engelske undertekster.
Jeg vil dog advare dig om, at filmudvalget og -priserne ikke var specielt konkurrencedygtige, da jeg var i Spanien og da slet ikke, de gange jeg har været på Tenerife.
#2576 Batsy 14 år siden
Jeg har skam købt film i spanien, First blood 1-2 og rambo III Og Costners robin, for en fin pris :)
#2577 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2578 Twister 14 år siden
Fuldstændig enig. Fremragende film på sin helt egen måde. Det er en virkelig rar feel-good film og jeg havde ihvertfald en god følelse, som den slags eventyrsfilm kun giver når de er allerbedst, hele filmen igennem.
#2579 Twister 14 år siden
#2580 Lord Beef Jerky 14 år siden