Gravatar

#2591 misuma 14 år siden

Kender det alt for godt Skeloboy...

og Towelhead er absolut et kig værd Åkepool. Den overraskede mig yderst positivt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2592 Kruse 14 år siden

NightHawk (2583) skrev:
Og senere kigger Paul Rudd forbi, desværre ikke i virkeligheden, i "I Love You Man", som så vidt jeg er informeret sku' være ret underholdende. :)

Den er skam ganske fin :)

Havde Paul Rudd og Jason Segel ikke været hovedrollerne i denne film, var det ikke en som jeg ville anbefale. Men deres kemi kan løfte en middelmådig film til ganske fornøjelig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2593 Åkepool 14 år siden

Kruse (2592) skrev:
Men deres kemi

Og Mila Kunis

Kruse (2592) skrev:
kan løfte en middelmådig film til ganske fornøjelig :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2594 Skeloboy 14 år siden

Det blev Lost In Translation. Har set den et par gange før, og har lige gang et par ting, men jeg bruger ofte film som baggrundslarm i stedet for musik :)
Gravatar

#2595 Kruse 14 år siden

#2593: Mila Kunis? I "I Love You, Man"? Jeg tror at du blander den sammen med den væsentligt bedre og sjovere komedie, "Forgetting Sarah Marshall".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2596 Åkepool 14 år siden

Kruse (2595) skrev:
#2593: Mila Kunis? I "I Love You, Man"? Jeg tror at du blander den sammen med den væsentligt bedre og sjovere komedie, "Forgetting Sarah Marshall".

Det har du så evigt ret i. Det var et lille fuck up fra min side :) Blandede lige de to film sammen. Og du har igen ret i, at FSM er væsentlig bedre og det var den jeg havde i tankerne hele tiden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2597 Lord Beef Jerky 14 år siden

I Love You, Man er okay... men Forgetting Sarah Marshall er fantastisk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2598 Steffan Rasmussen 14 år siden

Iron Giant
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2599 Skeloboy 14 år siden

#2598 - den skal jeg helt sikkert snart have på DVD...superfilm
Gravatar

#2600 elwood 14 år siden

Vin Diesels Bedste rolle!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: