Gravatar

#2601 NightHawk 14 år siden

# 2585 + 2592 & 2597 -

Jeg synes også "Forgetting Sarah Marshall" var en rigtig god og ret morsom film, men "I Love You Man" fandt jeg mindst ligeså underholdende på sin helt egen underfundige og underspillede facon. :)

Det er helt afgjort en film, der først og fremmest lever af Paul Rudd og Jason Segels fremragende kemi og kejtede pingpong, men når det så er sagt synes jeg faktisk også, at persongalleriet uden om de to centrale figurer fungere overraskende godt. F.eks. er Thomas Lennon herlig krukket som Peters mislykkede "date" og Jon Favrau spiller rollen som ekstrem mavesur stodder til perfektion.

Det der trækker ned hos "I Love You Man" er John Hamburgs helt unødvendigt platte jokes med dyr, i det her tilfælde Sydney's hund. Sammenligningen mellem den og Egyptens præsident er nu ganske sjov, men hundelorte halløjet er bare for plat. Her er vi nede på Adam Sandler niveau. John Hamburg benyttede sig desværre også af noget lignende i "Along Came Polly", hvor det var en blind fritte/mårhund som blev hevet på banen. Helt unødvendigt når skuespillerne alene sagtens formår at gøre begge film morsomme. Og så er "I Love You Man" nok også 15-20 min for lang i forhold til materialet, så alt i alt lander jeg på samme karakter som Benway og 4/6.

I aften snupper jeg en Paul Rudd film mere i skikkelse af "Role Models". :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2602 Skeloboy 14 år siden

Hmmm...

Serpico
Inherit The Wind
To Kill A Mockingbird
Judgment at Nuremberg
Suddenly, Last Summer
Anatomy of Murder

Hvilken skal jeg se i aften?
Gravatar

#2603 Steffan Rasmussen 14 år siden

To Kill A Mockingbird
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2604 Skeloboy 14 år siden

#2603 - sådan! den er taget. Det er også mange, mange år siden, jeg har set den. Det er den på listen, det er længst tid siden, jeg ahr set.
Gravatar

#2605 Twister 14 år siden

Skal ind og se The Social Network klokken 21:15 i aften i BioCity Århus. Det bliver min 26'ende film i bio i år (FØJ hvor er jeg stolt :P Tør ikke regne ud hvad jeg har brugt af penge på mine biograf turer. puhada)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2606 filmz-jonasgr 14 år siden

#2605 Ja jeg overvejede også forpremieren, men havde alligevel ikke tid. Og jeg får den desværre nok først set om et par uger :(
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2607 filmz-ab 14 år siden

Twister (2605) skrev:
Skal ind og se The Social Network klokken 21:15 i aften i BioCity Århus. Det bliver min 26'ende film i bio i år (FØJ hvor er jeg stolt :P Tør ikke regne ud hvad jeg har brugt af penge på mine biograf turer. puhada)

sådan skal det også være :-)

jonasgr (2606) skrev:
#2605 Ja jeg overvejede også forpremieren, men havde alligevel ikke tid. Og jeg får den desværre nok først set om et par uger :(

budbringeren for the social network skal først se den om et par uger? Jeg er skuffet :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2608 filmz-jonasgr 14 år siden

#2607 Jeg ved det, men jeg skriver også "nok", hvilket hurtigt kan komme til at betyde at jeg får tid alligevel. Tror faktisk jeg har tiden lørdag, nu jeg tænker over det. Jeg kan nemlig se at det først er næste uge igen jeg skal se "The Town".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2609 filmz-ab 14 år siden

jonasgr (2608) skrev:
#2607 Jeg ved det, men jeg skriver også "nok", hvilket hurtigt kan komme til at betyde at jeg får tid alligevel. Tror faktisk jeg har tiden lørdag, nu jeg tænker over det. Jeg kan nemlig se at det først er næste uge igen jeg skal se "The Town".

Det var bedre. Jeg snupper den på torsdag, sikkert alene da jeg ingen kender, der vil følges med til den, men det gør mig ikke en skid, og så skal jeg også se The Town. Kan blive en stor tid vi går i møde.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2610 Skeloboy 14 år siden

Spellbound

derefter

Notorious

Og i aften:
Vertigo

Skriv ny kommentar: