Gravatar

#2901 Twister 14 år siden

Supernatural season 1 Episode 8. Efterfulgt af The Missouri Breaks
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2902 Wangsgaard 14 år siden

Skal lige have et gensyn med Harry Potter nr. 6 mens jeg skriver en ønskelist til fødselsdagsgaver
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#2903 Skeloboy 14 år siden

Skal enten se Applause eller Boy A i dag...måske det bare bliver M*A*S*H dog

EDIT: det blev M*A*S*H...serien, that is. Dejligt uforpligtende
Gravatar

#2904 Steffan Rasmussen 14 år siden

Tror det bliver Jeremy Clarksons favoritfilm efter Top Gear er færdigt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2905 Kruse 14 år siden

Jeg har tænkt mig at se "Bonnie and Clyde" i aften :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2906 Bony 14 år siden

I aften skal jeg se Monster Slayer. Filmen jeg vandt til julefrokosten. Glæder mig. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2907 misuma 14 år siden

En af mine mange svagheder i filmenes verden, er eksempelvis mopning af børn/unge som skiller sig ud fra mængden, men som finder modet til oprejsning. Lige netop i aften er jeg i humør til at se film med denne tematik.

Den svenske Ondskab måske? Eller Powder, Lad den Rette Komme ind eller Ben X? Eller måske bare den letfordøjelige Three O'Clock High?

Eller bliver det bare, efter en pludselig indskydelse og helt uden relevans med ovenstående, People Under The Stairs?

Hmm, touch choices.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2908 wimmie 14 år siden

People under the Stairs! Helt klart :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2909 dyg 14 år siden

Har tre film liggende foran mig, KoH:DC, LA Confidential og Little Miss Sunshine. Har ingen af dem set, og har lidt svært ved at vælge.

Dog tror jeg, at det bliver LMS, da den er kortest, hvilket passer mig ret godt lige nu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2910 misuma 14 år siden

Sorry wimmie. Det blev et gensyn med Stir Of Echo/The Secret Sense med Kewin Bacon. Go' spøgelsesfilm imo.

Ta' måske People Under The Stairs senere i dag.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: