Gravatar

#581 Lord Beef Jerky 14 år siden

#580 God film!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#582 Kruse 14 år siden

Enig med Lord tørret kød!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#583 Lord Beef Jerky 14 år siden

#582 Jaja, det er nemt nok at finde på sjove danske oversættelser af mit navn, men at finde på noget sjovt at sige om dit, uden at kunne udtale det, er nærmest praktisk talt umuligt =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#584 Kruse 14 år siden

Jeg har faktisk også i lang tid overvejet at ændre mit brugernavn, da det udelukkende er et levn fra min barndom, hvor jeg muligvis var endnu mindre kreativ til at finde på sådanne navne. Jeg tror faktisk at jeg skifter det når jeg får mig taget sammen i denne weekend. Jeg kan nemlig heller ikke selv udtale det, så hvis jeg nogensinde skal med til Filmz julefrokost ved jeg ikke hvordan jeg ville introducere mig selv :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#585 Nicki52 14 år siden

Jeg kan godt sige det. Man lyder bare som et lille barn når man siger det.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#586 Lord Beef Jerky 14 år siden

#584 Jeg ville udtale det "hætte" med en lettere patetisk afrunding igennem udtalen... "heth-he".
Gravatar

#587 wimmie 14 år siden

Ja, The Great Escape er nu fin :)

Er nu netop gået igang med "Slave of the Cannibal God" som jeg vandt til forrige Filmz' julefrokost; nu skal den da ses. Er spændt på om den er lige så dårlig som den lyder. Indtil videre lover det i hvert fald skidt...billedet ligner noget "cam" og de engelske undertekster den lovede mig virker ikke.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#588 dyg 14 år siden

Efter at have spolet halvvejs igennem Eegah i går (ja, den var så ringe), så tror jeg, at jeg tager mig en humoristisk aften i selskab med lidt Top Secret! og evt også Life of Brian.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#589 wimmie 14 år siden

Måske du skulle have haft MST3K-versionen af Eegah i stedet...alt bliver sjovere med de gutter :)
Gravatar

#590 wimmie 14 år siden

Er der nogen der har set miniserien "Second Sight" (Mørkets Gerninger) med Clive Owen? Købte den for længe siden billigt i Stereo Studio (lige nu fås den derinde for 25 kr), og har aldrig fået den set.
Overvejer at smide den på når aftensmaden er færdig.

Skriv ny kommentar: