Gravatar

#2961 Benway 14 år siden

"North by Northwest" på blu-ray. Har smugkigget lidt, men det bliver stort omsider at få set den i sin helhed. Det er vist mindst 10 år siden, jeg sidst så den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2962 HonoDelLoce 14 år siden

Benway (2961) skrev:
"North by Northwest" på blu-ray. Har smugkigget lidt, men det bliver stort omsider at få set den i sin helhed. Det er vist mindst 10 år siden, jeg sidst så den.

Det er også en rigtig god oplevelse ! :) Jeg var i hvert fald meget betaget, da jeg fik den genset for første gang i mange år her for nogle uger siden.. Og så på BD.. Mmmhmm :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2963 Kruse 14 år siden

Jeg vil formentlig se en af disse film:

Shallow Grave
Das Experiment
A Simple Plan

Nogen der har et forlag til hvilken en jeg skal vælge?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2964 davenport 14 år siden

Tror vi skal se Gremlins i aften.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2965 Kruse 14 år siden

Nåh, jeg vælger at se Shallow Grave :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2966 filmz-Myrepip 14 år siden

Benway (2961) skrev:

Lad os lige tage den [url= HD[/url] og husk at trykke på 720. Fantastisk film!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#2967 jona 14 år siden

Har lige set 127 Hours
Gravatar

#2968 elwood 14 år siden

forkert tråd 8-)

men cool nok.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2969 Benway 14 år siden

#2962+#2966 Ja, for pokker hvor er det dog en suveræn og møgunderholdende film, og hvor så den sindssygt godt ud i HD. Da den sluttede, havde jeg en spontan lyst til at bryde ud i klapsalver . :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2970 filmz-Myrepip 14 år siden

#2969 Suveræn spænding til sidst med Hitchcocks "tændstiksæske" scene og måden der filmes på. Intenst!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"

Skriv ny kommentar: