"North by Northwest" på blu-ray. Har smugkigget lidt, men det bliver stort omsider at få set den i sin helhed. Det er vist mindst 10 år siden, jeg sidst så den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
"North by Northwest" på blu-ray. Har smugkigget lidt, men det bliver stort omsider at få set den i sin helhed. Det er vist mindst 10 år siden, jeg sidst så den.
Det er også en rigtig god oplevelse ! :) Jeg var i hvert fald meget betaget, da jeg fik den genset for første gang i mange år her for nogle uger siden.. Og så på BD.. Mmmhmm :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Lad os lige tage den [url= HD[/url] og husk at trykke på 720. Fantastisk film!
#2962+#2966 Ja, for pokker hvor er det dog en suveræn og møgunderholdende film, og hvor så den sindssygt godt ud i HD. Da den sluttede, havde jeg en spontan lyst til at bryde ud i klapsalver . :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#2961 Benway 14 år siden
#2962 HonoDelLoce 14 år siden
Det er også en rigtig god oplevelse ! :) Jeg var i hvert fald meget betaget, da jeg fik den genset for første gang i mange år her for nogle uger siden.. Og så på BD.. Mmmhmm :)
#2963 Kruse 14 år siden
Shallow Grave
Das Experiment
A Simple Plan
Nogen der har et forlag til hvilken en jeg skal vælge?
#2964 davenport 14 år siden
#2965 Kruse 14 år siden
#2966 filmz-Myrepip 14 år siden
Lad os lige tage den [url= HD[/url] og husk at trykke på 720. Fantastisk film!
#2967 jona 14 år siden
#2968 elwood 14 år siden
men cool nok.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2969 Benway 14 år siden
#2970 filmz-Myrepip 14 år siden