Gravatar

#591 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg skal se "9" nu. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#592 Nicki52 14 år siden

Nicki52 (579) skrev:
Hej, jeg vil gerne se en af Simon Stahos film, selvom jeg syntes han er en arrogant nar, så hvilken film er den bedste han har lavet? Liste over film.

I har vist sprænget mig over.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#593 wimmie 14 år siden

Sprænget?

Anyway, det kan jo være at folk ikke har nogle bud... jeg har f.eks. ikke set nogle af hans film så jeg kan ikke rigtig hjælpe...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#594 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg er lige gået i gang med at gense "The Wizard of Oz" som det er alt for lang tid siden jeg har set. Men titelsangen kan jeg dog :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#595 jessup 14 år siden

#592 kan jeg anbefale. Den noget smallere Daisy Diamond vil nok irritere dig - den er ihvertfald enerverende(ikke nødvendigvis negativt) med den konstante babygråd.
This is just until June
Gravatar

#596 Skeloboy 14 år siden

#592 - jeg har set Dag och Nat, Daisy Diamond og Himlens Hjerte.

Dag och Nat er nok den mest tilgængelige af dem. Daisy Diamond er utrolig depressiv og har en del grumme scener. Himlens Hjerte handler mere eller mindre kun om et par, der skændes. Dag och Nat har lidt mere kød på sig, men der er også utrolig meget snak...

Men jeg vil rangere dem sådan her(de er dog alle fede):

1: Himlens Hjerte
2: Daisy Diamond
3: Nat och Dag
Gravatar

#597 jessup 14 år siden

Der skulle selvfølgelig havde stået Dag og Nat helt forrest:)
This is just until June
Gravatar

#598 Kruse 14 år siden

Jeg regner med at jeg smækker Overnight i afspilleren inden for kort tid.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#599 wimmie 14 år siden

12 Angry Men
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#600 Twister 14 år siden

jeg ser ¡Átame! (Pedro Almodóvar) på DRK. Indtil videre udmærket film med et anderledes "take" på kærlighedsfilmen.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: