Gravatar

#2981 Kruse 14 år siden

#2980: Jeg har kun set to af de fem muligheder, nemlig "A Serious Man" og "The Box", og af dem vil jeg klart anbefale dig at vælge "A Serious Man". Med mindre du selvfølgelig har lyst til at afstraffe dig selv, for i så fald vil "The Box" vel nok være det oplagte valg ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2982 filmz-ab 14 år siden

The Box var ikke så god, nej. Tror sku ikke, at Richard Kelly kan lave film mere. Hans ry er opbygget omkring én film, og det tror jeg bliver ved med at være.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2983 Bony 14 år siden

#2981 - Hvis jeg vælger, at afstraffe mig selv, så bliver det ikke med film. I hvert fald ikke en af de fem nævnte film. Jennifer's Body ville dog være den bedste kandidat blandt de fem. ;)

Men tak for rådet. Jeg hælder egentligt også mest til den, da jeg umiddelbart tror, at de andre er lidt "let tilgængelige" og sådan lidt halv-pjattede film. :)

Jeg har godt hørt, at The Box skulle være 50/50, om man kan lide den eller ej. Jeg er dog ret glad for Donnie Darko, så hvem ved. :)

Twilight Zone: The Movie kender jeg intet til. Den var billig og så læste jeg bag på coveret, at den bestod af fire segmenter der var instrueret af fire forskellige instruktører; John Landis, Steven Spielberg, George Miller og Joe Dante.

Jeg indrømmer blankt, at jeg længe har haft en lyst til, at se Jennifer's Body. Nok mest pga. Megan Fox, men også fordi, at den trods alt har fået lidt gode ord med på vejen rundt omkring.

Dracula: Dead And Loving It købte jeg udelukkende pga. Leslie Nielsen. Derudover kan jeg mindes, at have set den og fandt den fint underholdende.

Nå, nu fik jeg lige et minuts tid til at tænke over det, mens jeg skrev indlægget her og jeg starter ud med A Serious Man. Tjekkede lige IMDB og havde fuldstændig glemt, at det var Coen brødrene der stod bag. Så blev det pludselig et nemt valg. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2984 Steffan Rasmussen 14 år siden

Den første time af The Box er rigtig god, men så taber den sutten.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2985 Kruse 14 år siden

Efter at have set den fremragende film-noir fra 1955, Rififi, i går, har jeg valgt at forsætte med endnu en sort/hvid film fra 1950'erne, nemlig "Some Like It Hot". Jeg elskede både "Sunset Boulevard" og "Double Indemnity", som begge rangerer højt på min favoritliste, så jeg glæder mig til at få set endnu en af Billy Wilder's højt elskede film.
Gravatar

#2986 Bony 14 år siden

#2985 - Glæd dig SÅ meget! Absolutely fabulous! En af de bedste komedier nogensinde. Jeg kan allerede nu forudse, at du smider en 6/6 efter den og at den ryger på din top 10. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2987 Kruse 14 år siden

#2986: Har du næste uges lottotal? Din spådom holder i hvert fald meget godt stik ;)

Jeg har skrevet et par ord om den i What We Saw-tråden.
Gravatar

#2988 Twister 14 år siden

Jeg vælger at tage hul på Mad Men. En serie jeg har hørt meget godt om og samtidig også har fået at vide fra en af mine undervisere er ganske lærerig når man læser medievidenskab....well well...nu får vi at se. Første afsnit bliver ihvertfald fyret at nu.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2989 MOVIE1000 14 år siden

Holder en The Julekalender dag :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2990 davenport 14 år siden

Burde du ikke skovle sne??? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: