Gravatar

#3191 Kruse 14 år siden

Skal til at se "Paranormal Activity" for og se om den lever op til al hypen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3192 Twister 14 år siden

Kruse (3191) skrev:
Skal til at se "Paranormal Activity" for og se om den lever op til al hypen.

Det gør den ikke. Men det er stadig en fremragende gyser :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3193 Twister 14 år siden

Jeg kan nu endelig se enden på mit mediereceptionsanalyse projekt omkring forskellen mellem at se film i tv og biografen. 270.000 anslag er nu efterhånden færdig skrevet og rettet og jeg magter bare ikke mere af den opgaven oppe i mit hoved. Håber på at få ordnet de sidste detaljer imorgen og få printet ud. Før jeg hopper i seng og glæder mig til d. længe ventede ferie som forhåbentlig starter imorgen vil jeg give mig i kast med La Belle et la Bête af Jean Cocteau.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3194 Kruse 14 år siden

Twister (3192) skrev:
Det gør den ikke. Men det er stadig en fremragende gyser :)
Men ved at være en fremragende gyser, så lever den jo netop også op til hypen :)

Og ja, den var sgu' imponerende effektiv og den kom godt ind under huden på en.
Gravatar

#3195 Babo Rises 14 år siden

Kruse (3194) skrev:
Men ved at være en fremragende gyser, så lever den jo netop også op til hypen :)

Og ja, den var sgu' imponerende effektiv og den kom godt ind under huden på en.

Jeg så den aldrig færdig - den var squ lidt uhyggelig, og jeg vil gerne sove godt om natten :-)
Gravatar

#3196 TheEnd 14 år siden

Heldige dig :)
Jeg har fire eksamener i den her måned. Den første er på fredag og den sidste er den 28. Starter på det nye semester igen den 31! Der bliver næppe ferie i den her omgang for mit vedkommende :(
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#3197 Twister 14 år siden

Kruse (3194) skrev:

jeg troede du henviste til hypen om at det skulle være den uhyggeligste gyser nogensinde....det var der jo en del hype om da den i sin tid udkom og i så fald er en filmen ikke god nok, omend den stadig er fremragende ;)

TheEnd (3196) skrev:
Heldige dig :)
Jeg har fire eksamener i den her måned. Den første er på fredag og den sidste er den 28. Starter på det nye semester igen den 31! Der bliver næppe ferie i den her omgang for mit vedkommende :(

Lyder træls :(. Jeg skal også forsvare min opgave d. 28, men har da en 9-12 dages ferie inden jeg skal begynde forberedelsen for alvor :)
Gravatar

#3198 Kruse 14 år siden

Twister (3197) skrev:
jeg troede du henviste til hypen om at det skulle være den uhyggeligste gyser nogensinde....det var der jo en del hype om da den i sin tid udkom og i så fald er en filmen ikke god nok, omend den stadig er fremragende ;)

Det giver jeg dig tilgengæld fuldstændigt ret i :)
Gravatar

#3199 Wangsgaard 14 år siden

wimmie (3187) skrev:

Enig...men det blev nu A.I. i stedet :)

Kan ikke lade vær med at tænke på hvad filmen kunne være blevet til hvis Kubrick stadigvæk var i live :) men det er stadigvæk en god film.

http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3200 MOVIE1000 14 år siden

igår så jeg ikek så meget.

Blue Streak (en underholdene komedie uden humor)
og Tintin kavalkade som jeg stadig er igang med nu.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: