Jeg kan nu endelig se enden på mit mediereceptionsanalyse projekt omkring forskellen mellem at se film i tv og biografen. 270.000 anslag er nu efterhånden færdig skrevet og rettet og jeg magter bare ikke mere af den opgaven oppe i mit hoved. Håber på at få ordnet de sidste detaljer imorgen og få printet ud. Før jeg hopper i seng og glæder mig til d. længe ventede ferie som forhåbentlig starter imorgen vil jeg give mig i kast med La Belle et la Bête af Jean Cocteau.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#3193 Heldige dig :) Jeg har fire eksamener i den her måned. Den første er på fredag og den sidste er den 28. Starter på det nye semester igen den 31! Der bliver næppe ferie i den her omgang for mit vedkommende :(
Men ved at være en fremragende gyser, så lever den jo netop også op til hypen :)
jeg troede du henviste til hypen om at det skulle være den uhyggeligste gyser nogensinde....det var der jo en del hype om da den i sin tid udkom og i så fald er en filmen ikke god nok, omend den stadig er fremragende ;)
TheEnd (3196) skrev:
#3193 Heldige dig :) Jeg har fire eksamener i den her måned. Den første er på fredag og den sidste er den 28. Starter på det nye semester igen den 31! Der bliver næppe ferie i den her omgang for mit vedkommende :(
Lyder træls :(. Jeg skal også forsvare min opgave d. 28, men har da en 9-12 dages ferie inden jeg skal begynde forberedelsen for alvor :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
jeg troede du henviste til hypen om at det skulle være den uhyggeligste gyser nogensinde....det var der jo en del hype om da den i sin tid udkom og i så fald er en filmen ikke god nok, omend den stadig er fremragende ;)
Det giver jeg dig tilgengæld fuldstændigt ret i :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#3191 Kruse 14 år siden
#3192 Twister 14 år siden
Det gør den ikke. Men det er stadig en fremragende gyser :)
#3193 Twister 14 år siden
#3194 Kruse 14 år siden
Og ja, den var sgu' imponerende effektiv og den kom godt ind under huden på en.
#3195 Babo Rises 14 år siden
Jeg så den aldrig færdig - den var squ lidt uhyggelig, og jeg vil gerne sove godt om natten :-)
#3196 TheEnd 14 år siden
Heldige dig :)
Jeg har fire eksamener i den her måned. Den første er på fredag og den sidste er den 28. Starter på det nye semester igen den 31! Der bliver næppe ferie i den her omgang for mit vedkommende :(
#3197 Twister 14 år siden
Lyder træls :(. Jeg skal også forsvare min opgave d. 28, men har da en 9-12 dages ferie inden jeg skal begynde forberedelsen for alvor :)
#3198 Kruse 14 år siden
Det giver jeg dig tilgengæld fuldstændigt ret i :)
#3199 Wangsgaard 14 år siden
Kan ikke lade vær med at tænke på hvad filmen kunne være blevet til hvis Kubrick stadigvæk var i live :) men det er stadigvæk en god film.
#3200 MOVIE1000 14 år siden
Blue Streak (en underholdene komedie uden humor)
og Tintin kavalkade som jeg stadig er igang med nu.