Gravatar

#3371 misuma 14 år siden

Babo Rises (3195) skrev:
Jeg så den aldrig færdig - den var squ lidt uhyggelig, og jeg vil gerne sove godt om natten :-)

Jeg er misundelig. Jeg kan ikke mindes at jeg nogensinde har slukket for en film fordi jeg fandt den for uhyggelig. Jeg elsker at blive skræmt, men det sker bare for sjældent.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3372 TheEnd 14 år siden

Twister (3369) skrev:
bliver den kun vist på hjemmesiden?
'
Den blev sendt for et par dage siden på dr2, men det ville ikke undre mig hvis den blev genudsendt i den nærmeste fremtid.
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#3373 Bony 14 år siden

Kruse (3368) skrev:
Jeg overvejer om jeg gider at se "Dear Zachary" på DR's hjemmeside, da det ikke just er den optimale måde at se film på.

Jeg var også lidt skeptisk i starten, men der gik ikke længe før jeg slet ikke kunne slukke - selv om jeg ville. Historien var så forfærdelig og fængende, at man bare blev nødt til at se den til ende. Tragisk. Men se den Kruse, den er virkelig rørende...
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3374 Skeloboy 14 år siden

Twister (3367) skrev:
But first.....skal jeg vidst lige se On the Waterfront :)

Freaking sweet. Absolut en af de bedste film fra det klassiske Hollywood
Gravatar

#3375 Twister 14 år siden

Skeloboy (3374) skrev:
Freaking sweet. Absolut en af de bedste film fra det klassiske Hollywood

Den var helt ok :) Men jeg synes nu A Streetcar Named Desire var noget bedre.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3376 Skeloboy 14 år siden

#3375 - den er også helt suveræn :), men synes On The Waterfront er en tand bedre. Begge er dog på min favoritliste
Gravatar

#3377 Babo Rises 14 år siden

misuma (3371) skrev:
Jeg er misundelig. Jeg kan ikke mindes at jeg nogensinde har slukket for en film fordi jeg fandt den for uhyggelig. Jeg elsker at blive skræmt, men det sker bare for sjældent.

Ånder og besættelse (The Exorcist) er squ nasty shit, og påvirker min nattesøvn :-) Derfor har jeg det desværre ikke godt med film som disse. Den seneste gode gyser jeg så var Jacob's Ladder. Har du set den?
Gravatar

#3378 Kruse 14 år siden

#3370+3373: Jeg endte rigtigt nok med at se den, og lad mig bare sige det med det samme, jeg har aldrig set en film/dokumentar som har kunnet bringe mig så meget til tårer. Dybt tragisk historie og en afsindigt rørende dokumentar. Jeg er dog glad for at jeg valgte at se sådan en fremragende dokumentar.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3379 TheEnd 14 år siden

Kruse (3378) skrev:
jeg har aldrig set en film/dokumentar som har kunnet bringe mig så meget til tårer. Dybt tragisk historie og en afsindigt rørende dokumentar.

Amen to that!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#3380 Kopper 14 år siden

Her klokken 22.10 på DR1 skal jeg se Tears of the Sun :)

Skriv ny kommentar: