3399# Hvordan kan det være, har du mange film på hylden som du ikke har set, værd gang jeg køber en film og når jeg kommer hjem så det første jeg gør er at se den, er det ikke en rutine for dig eller :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#3403 Jeg har nok en 50 film liggende som jeg ikke har set, men lige præcis med "Flags" og "Letters" er det to film jeg har lånt af en kammerat. Jeg både køber og får en del film, og kombineret med at have job og familie, får jeg typisk kun set 5 film om ugen. Men hey, der er snart Berlinale, der skal ses omkring 45 film på 8 dage =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#3403 - Jeg har minimum 100 film stående, som jeg ikke har set. Tiden er bare ikke til film når man er booked op af små børn og almene pligter. Jeg er helt vildt bagud med at se film og får for tiden set 1-2 film om ugen :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg talte også fornyligt de film jeg havde stående på hylden, men manglede at få set, og jeg kom vist nok op på en omkring 120 styks, hvilket er alt alt for meget jeg er bagud med.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har også en del film som jeg ikke har set men købt. Det er en kombi af arbejde og skole så for ikke set så mange. Hver gang jeg køber en film så sætter jeg den yderst i samlingen og kommer først på plads når den er set:)
Hver gang jeg køber en film så sætter jeg den yderst i samlingen og kommer først på plads når den er set
Jeg har også en hel sektion i reolen, udelukkende til film jeg ikke har fået set og de står selvfølgelig også i alfabetisk rækkefølge, ligesom de andre :)
Og så er der lige den ting, at når jeg endelig ser film, så er det gerne lidt nyere film, jeg har lånt af mine lidt mere velstillede venner og så rykker min bunke jo ingen vegne :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#3401 misuma 14 år siden
U like? Me like.
#3402 nakalay 14 år siden
Det var da en mistænksom adfærd for en dyne. :)
#3403 Batsy 14 år siden
#3404 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3405 IK 14 år siden
#3406 Batsy 14 år siden
#3407 Åkepool 14 år siden
#3408 Kruse 14 år siden
#3409 Wangsgaard 14 år siden
#3410 Åkepool 14 år siden
Jeg har også en hel sektion i reolen, udelukkende til film jeg ikke har fået set og de står selvfølgelig også i alfabetisk rækkefølge, ligesom de andre :)
Og så er der lige den ting, at når jeg endelig ser film, så er det gerne lidt nyere film, jeg har lånt af mine lidt mere velstillede venner og så rykker min bunke jo ingen vegne :)