Gravatar

#3551 Mr. Chriss 14 år siden

Har lige genset Precious, og skal her om en time se Natural Born Killers :)
Gravatar

#3552 wimmie 14 år siden

Mysterious Skin
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3553 NightHawk 14 år siden

Kruse (3549) skrev:
Jeg tror at jeg vil se "Election" :)

Det er nu en herlig film, og duellen mellem Matthew Broderick og Reese Witherspoon er jo en sand fornøjelse at følge. :)

wimmie (3552) skrev:
Mysterious Skin

Det er en fremragende film, som man ikke lige glemmer igen de første par dage. Jeg kan huske, at vi snakkede lidt om den, da jeg anmeldte filmen i min top 200 tråd, så vil meget gerne høre hvad du synes om den ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3554 Kruse 14 år siden

NightHawk (3553) skrev:
Det er nu en herlig film, og duellen mellem Matthew Broderick og Reese Witherspoon er jo en sand fornøjelse at følge. :)

Jeps, det er nu en ganske fin film, selvom at jeg dog ikke synes at den kan måle sig med "Sideways", som er den eneste anden Alexander Payne-film jeg indtil videre har fået set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3555 Collateral 14 år siden

#3551: Natural Born Killers er en fantastisk film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3556 Kruse 14 år siden

Jeg har brug for noget let underholdning til at pleje mine tømmermænd, så jeg tror at jeg vil se "The Ten" :)
Gravatar

#3557 MOVIE1000 14 år siden

The Hurricane og senere The Expendables
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3558 Twister 14 år siden

Inden håndbold finalen vil jeg se Letters From Iwo Jima
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3559 Kruse 14 år siden

I aften står den formentlig på "Entre les murs" (Klassen) :)
Gravatar

#3560 Steffan Rasmussen 14 år siden

Roger Dodger
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: