Gravatar

#3541 misuma 14 år siden

Tror jeg går i gang med Breaking Bad igen ellers bliver det bare lidt ekstramateriale fra Devil.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3542 mr gaijin 14 år siden

Efter håndboldkampen:

The Red Shoes (BD)

For første gang. Det er en af de få store klassikere, jeg endnu ikke har set.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3543 Wangsgaard 14 år siden

Sunshine
Har aldrig set den før
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3544 Twister 14 år siden

Jeg vil se et af mine nyindkøb. Det bliver Changeling i denne omgang.

Må sige jeg er dybt imponeret over at Clint Eastwood har formået at træde ud af den skygge han lagde for sig selv gennem hans mange ikoniske optrædener som skuespiller. Han har virkelig fornået at markere sig som en fremragende instruktør med massere af gode film på CV'et. Det tager jeg hatten af for.

Wangsgaard (3543) skrev:
Sunshine
Har aldrig set den før

Glæd dig. Den er virkelig god. Chris Evans viser endnu engang at han er en rigtig god skuespiller og historien og effekterne er i top. God underholdning.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3545 Babo Rises 14 år siden

Twister (3544) skrev:
Glæd dig. Den er virkelig god. Chris Evans viser endnu engang at han er en rigtig god skuespiller og historien og effekterne er i top. God underholdning.

Enig.. Imponerende film rent visuelt, som egner sig godt på big screen.. man burde ellers også se den i HD, selvom tv2 sender den.
Gravatar

#3546 Collateral 14 år siden

#3544: Du kan også roligt glæde dig til "Changeling", meget effektiv film. Især "henrettelsesscenen" (vil ikke mene det er en spoiler), er skræmmende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3547 Bruce 14 år siden

#3542 spændt på at høre din mening :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3548 Batsy 14 år siden

Her i senere idag, skal jeg se Iron man 2, derefter hellboy, og vis jeg når langt nok og ikke er træt så ser jeg H2,The Golden Army
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#3549 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil se "Election" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3550 wimmie 14 år siden

Irina Palm
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: