Gravatar

#3841 Neranders 14 år siden

Babo Rises (3840) skrev:
Jeg kunne bedre lidt Black i en lille rolle i filmen The Jackal (den med Bruce Willis). Her får Willis skudt hans hånd i stumper :)

Den har jeg så ikke fået set endnu.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#3842 IK 14 år siden

The Jackal er faktisk bedre end dens rygte, uden at være noget særligt. Har du set originalen fra 1973?
Gravatar

#3843 Batsy 14 år siden

Vil have et gensyn med Braveheart
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#3844 Babo Rises 14 år siden

IK (3842) skrev:

The Jackal er faktisk bedre end dens rygte, uden at være noget særligt. Har du set originalen fra 1973?

Jeg har set dem begge, og kan lide begge film :)
Gravatar

#3845 Kruse 14 år siden

Jeg har lyst til noget kvalitet i aften, så det bliver en af de Billy Wilder-film jeg har liggende, men endnu ikke har fået set. Og valget falder i aften på "The Apartment" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3846 Bruce 14 år siden

#3845 Kvalitet? Så skal du da se FCK uddele røv til Abramovich! Ellers er Apartment et formidabelt valg :) Top Wilder!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3847 jessup 14 år siden

Det bliver til et par episoder af I´m Alan Partridge med Steve Coogan. Jeg har set et par afsnit med karakteren i Knowing me Knowing you og Alan Partridge figuren er nævnt som en af de sjoveste i britisk tv de sidste 20 år. Det sidste ved jeg ikke, men har umiddelbart ikke problemer med at omtale ham i samme sætning som Basil Fawlty og David Brent.
This is just until June
Gravatar

#3848 Kruse 14 år siden

Bruce (3846) skrev:
#3845 Kvalitet? Så skal du da se FCK uddele røv til Abramovich!

Hvis jeg havde 3+ kunne jeg godt finde på det, men jeg må istedet "nøjes" med noget Wilder ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3849 Bruce 14 år siden

Farvel!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3850 Steffan Rasmussen 14 år siden

The Towering Inferno
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: