Har ikke set den i mange år, så kan konstatere, den holder endnu, samt Jack Black leverer sin hidtil bedste præstation, trods det er en af de mindre roller.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Har ikke set den i mange år, så kan konstatere, den holder endnu, samt Jack Black leverer sin hidtil bedste præstation, trods det er en af de mindre roller.
Er Jack Black med i Enemy of the State? Jeg må se den igen snart.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Som Elwood siger, er han en af de der teknologiske håndlangere. Det er en lille rolle og der er ikke engang en snært af overspil og han passer rent faktisk godt i den rolle.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Som Elwood siger, er han en af de der teknologiske håndlangere. Det er en lille rolle og der er ikke engang en snært af overspil og han passer rent faktisk godt i den rolle.
Jeg kunne bedre lidt Black i en lille rolle i filmen The Jackal (den med Bruce Willis). Her får Willis skudt Black's hånd i stumper :)
#3831 Twister 14 år siden
#3832 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#3833 Babo Rises 14 år siden
En sand gaaaaber :)
#3834 Steffan Rasmussen 14 år siden
#3835 Bruce 14 år siden
#3836 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#3837 Riqon 14 år siden
#3838 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3839 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#3840 Babo Rises 14 år siden
Jeg kunne bedre lidt Black i en lille rolle i filmen The Jackal (den med Bruce Willis). Her får Willis skudt Black's hånd i stumper :)