Gravatar

#3901 Wangsgaard 14 år siden

Shutter Island
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3902 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil tage et gensyn med "Oldboy", for første gang på Blu-Ray :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3903 MOVIE1000 14 år siden

Igår så jeg Hooligans 2 (skulle jeg aldrig have gjort)
i aften bliver det The Book of Eli også måske Wall Street på TV2film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3904 nakalay 14 år siden

Babo Rises (3900) skrev:
Du ser jo "kun" ret ulækre afterviews i Se7en, som selvfølgelig også er uhyggelige, men den er f.eks ikke mere grum end en film som Antichrist, Frontier og andre ulækre NC-17 ratede film. Serbian Film tvivler jeg overhovedet på er rated?

Du har ret i at voldshandlingerne udfolder sig noget mere explicit i A Serbian Film. I den henseende er den måske endda et par gange på højde med film som August Underground's Mordum målt på depravation. Når det er sagt, så vil jeg dog lige tilføje, at de egentligt grusomme handlinger faktisk blot antydes vha. vinkling, framing af billedet o.l., så vidt jeg mindes. Så målt på det rent visuelle husker jeg den ikke som værende udsædvanligt voldelig i forhold til så mange andre nutidige film.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3905 Collateral 14 år siden

Overvejer "Der Untergang" eller "Legend of the Fist". Sidstnævnte skal jeg bare se i morgen hvis ikke jeg ser den i aften. Men ved ikke rigtig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3906 Kruse 14 år siden

Jeg har lejet "The Kids Are All Right" i Blockbuster, så det bliver den jeg ser i aften :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3907 IK 14 år siden

Collateral (3905) skrev:
"Legend of the Fist".

Den med Donnie Yen?
Gravatar

#3908 Waldca 14 år siden

Der er også en unrated udgave af filmen.
Gravatar

#3909 Collateral 14 år siden

#3907: Jep. Og den var super underholdende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3910 IK 14 år siden

Collateral (3909) skrev:
#3907: Jep. Og den var super underholdende.

Jeg er stor fan af både Bruce Lees "Fist of Fury" og Jet Lis "Fist of Legend", men "Legend of the Fist" var fandme en skuffelse for mit vedkommende. Først og fremmest er historien rodet fortalt og er absolut intetsigende. Klipningen er helt hen i vejret, og jeg fatter simpelthen ikke, hvordan man ikke kan skrue en ordentlig kampscene med en så kampdygtig herre som Donnie Yen. For mange close-ups og alt hurtig klipning plagede action-delen af filmen. Hong Kong film er kendt for deres stunts og steady-cam under kampscener, men denne film følger bare med nutidens trend, og ruinerer det, der ellers kunne være rigtig fedt at overvære.

Skriv ny kommentar: