Gravatar

#3921 Bruce 14 år siden

SÅDAN CARO! Smæk så den russer til atomer!!! 2-0 andet sæt!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3922 Waldca 14 år siden

Men det er jo heller ikke volden, filmen er berygtet for og der er da også lang mere chokerende elementer i filmen. De er bare ikke udført så godt.

F.eks. er voldtægten af kone og barn på papiret værre end voldtægten fra Irréversible, dog er sidstnævnte udført bedre.

Jeg synes f.eks. også ydmygelsen i Saló, er langt mere ubehagelig at overvære end de mange grafiske scener fra en Saw film.
Gravatar

#3923 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil se "Der Untergang" i aften på BD. Jeg har ikke set den siden folkeskolen, så jeg glæder mig til at se den under bedre forhold og så på Blu-Ray :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3924 Steffan Rasmussen 14 år siden

Efter at have set Scott Pilgrim endnu engang, tror jeg, jeg vil tage endnu et gensyn. Denne gang med Blade Runner.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3925 Babo Rises 14 år siden

Takker for den grundige anmeldelse. Jeg havde en mistanke om, at der var en lille kobling til borgerkrigen m.m. og kan da være, at jeg burde tjekke den ud. Ved du, hvordan omtalen af filmen har været i Serbien?
Gravatar

#3926 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil tage et halv-gensyn med "Closer". Det er kun et halv-gensyn, da det er meningen at jeg vil falde i søvn, og få et par timers søvn så jeg nemmere kan holde mig vågen i nat. Og hvem ville ikke gerne falde i søvn til Natalie Portman :P
Gravatar

#3927 Steffan Rasmussen 14 år siden

Kruse (3926) skrev:
Jeg tror at jeg vil tage et halv-gensyn med "Closer". Det er kun et halv-gensyn, da det er meningen at jeg vil falde i søvn, og få et par timers søvn så jeg nemmere kan holde mig vågen i nat. Og hvem ville ikke gerne falde i søvn til Natalie Portman :P

Personligt tror jeg ikke jeg kunne falde i søvn til Natalie Portman.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3928 Kruse 14 år siden

#3927: Nej, det lykkedes heller ikke. Min plan gav bagslag, og jeg endte med at se hele filmen. Næsten gang må jeg vægle en knapt så god film, som heller ikke har Natalie Portman med, hvis jeg vil falde i søvn :)
Gravatar

#3929 wimmie 14 år siden

Winter's Bone
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3930 evermind 14 år siden

Zodiac: Director's Cut

Nu må vi se, om gensynet/denne udgaver omvender mig. Jeg var ikke bjergtaget, da jeg så Theatrical Cut ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: