Jeg tror at jeg vil se "Der Untergang" i aften på BD. Jeg har ikke set den siden folkeskolen, så jeg glæder mig til at se den under bedre forhold og så på Blu-Ray :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Takker for den grundige anmeldelse. Jeg havde en mistanke om, at der var en lille kobling til borgerkrigen m.m. og kan da være, at jeg burde tjekke den ud. Ved du, hvordan omtalen af filmen har været i Serbien?
Jeg tror at jeg vil tage et halv-gensyn med "Closer". Det er kun et halv-gensyn, da det er meningen at jeg vil falde i søvn, og få et par timers søvn så jeg nemmere kan holde mig vågen i nat. Og hvem ville ikke gerne falde i søvn til Natalie Portman :P
Jeg tror at jeg vil tage et halv-gensyn med "Closer". Det er kun et halv-gensyn, da det er meningen at jeg vil falde i søvn, og få et par timers søvn så jeg nemmere kan holde mig vågen i nat. Og hvem ville ikke gerne falde i søvn til Natalie Portman :P
Personligt tror jeg ikke jeg kunne falde i søvn til Natalie Portman.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#3927: Nej, det lykkedes heller ikke. Min plan gav bagslag, og jeg endte med at se hele filmen. Næsten gang må jeg vægle en knapt så god film, som heller ikke har Natalie Portman med, hvis jeg vil falde i søvn :)
#3921 Bruce 14 år siden
#3922 Waldca 14 år siden
Men det er jo heller ikke volden, filmen er berygtet for og der er da også lang mere chokerende elementer i filmen. De er bare ikke udført så godt.
Jeg synes f.eks. også ydmygelsen i Saló, er langt mere ubehagelig at overvære end de mange grafiske scener fra en Saw film.
#3923 Kruse 14 år siden
#3924 Steffan Rasmussen 14 år siden
#3925 Babo Rises 14 år siden
Takker for den grundige anmeldelse. Jeg havde en mistanke om, at der var en lille kobling til borgerkrigen m.m. og kan da være, at jeg burde tjekke den ud. Ved du, hvordan omtalen af filmen har været i Serbien?
#3926 Kruse 14 år siden
#3927 Steffan Rasmussen 14 år siden
Personligt tror jeg ikke jeg kunne falde i søvn til Natalie Portman.
#3928 Kruse 14 år siden
#3929 wimmie 14 år siden
#3930 evermind 14 år siden
Nu må vi se, om gensynet/denne udgaver omvender mig. Jeg var ikke bjergtaget, da jeg så Theatrical Cut ...