Gravatar

#3971 Collateral 14 år siden

#3970: Strengt taget er "Modern Times" jo ikke rigtigt en stumfilm. Chaplin vælger godt nok ikke at give sin egen karakter nogen dialog, men der er lydeffekter på flere udvalgte steder, og der er også dialog (som dog altid foregår igennem maskiner el. lign. som en del af filmens pointe I guess.) Kan dog se at jeg har de fleste andre af de film du nævner til gode.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3972 NightHawk 14 år siden

# 3970 -

"Duck Soup" er bestemt heller ikke nogen stumfilm. :)

Måske har du forvekslet titlen med en anden film?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3973 Skeloboy 14 år siden

Gravatar

#3974 IK 14 år siden

NightHawk (3972) skrev:
# 3970 -Måske har du forvekslet titlen med en anden film?

Jeg ved ikke hvad der gik af mig. :-) Men du har fuldkommen ret.
Gravatar

#3975 Kruse 14 år siden

I går fik jeg set "Nosferatu, eine Symphonie des Grauens" (1922) og i aften bliver det så Werner Herzog's hyldest til den film, "Nosferatu: Phantom der Nacht" (1979)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3976 IK 14 år siden

Jeg skal til at se "Field of Dreams" for første gang.
Gravatar

#3977 Steffan Rasmussen 14 år siden

IK (3976) skrev:

Steffan Rasmussen likes that.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3978 Skeloboy 14 år siden

IK (3976) skrev:

En film af en type, som ikke bliver lavet længere! og rigtig god til og med.

Skal til at se: No Retreat, No Surrender

Det bliver interessant at se, om grunden til man kan lide Karate Kid, Bloodsport, Kickboxer og andre 80'er fede film kun er fordi, man har set dem som lille
Gravatar

#3979 Antlion 14 år siden

Normalt skriver undertegnede ikke herinde, men efter en længere pause fra TV-serier, vil jeg forsøge at begynde på "Six Feet Under". HBO plejer ikke at skuffe, og dette er forhåbentligt ingen undtagelse.
Gravatar

#3980 Twister 14 år siden

Brokeback Mountain agerer aftenens underholdning fra mig :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: