Nu I snakker stumfilm dér ovenfor, bedrager mine briller mig så, eller kan det virkelig passe, at ingen af jer har set Carl T.H. Dreyers Vampyr - der Traum des Allan Grey??
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Nu I snakker stumfilm dér ovenfor, bedrager mine briller mig så, eller kan det virkelig passe, at ingen af jer har set Carl T.H. Dreyers Vampyr - der Traum des Allan Grey??
Har den på DVD, men er ikke noget til den endnu.
TheEnd (3983) skrev:
En af de største guilty plesures jeg har :) Og samtlige af mine guilty plesures kommer fra min barndom :D
Con Air og Commando er nogle af de andre :)
Hehe... Commando: 1985 No Retreat, No Surrender: 1986 Con Air: 1997
#3986 - er ret vild med den...og mangler 20 minutter endnu (afbryder lige pga. Daily Show).
Men har da fundet ud af, at det handler ikke om at have set filmene før. Men om at have oplevet 80'ernes måde at lave film på generelt...der er sgu noget helt specielt over 80'er action :) cheesy på alle måder, men vigtigst: på ingen måde selvhøjtideligt som det bliver i løbet af 90'erne.
#3987 Helt enig... jeg er ret så tosset med 80'ernes skruppelløse og opfindsomme film. Der er bare et eller andet specielt ved, at man dengang lavede film "bare for sjov", og lod alle ideer få plads selvom de måske ikke lige altid giver mening. No Retreat, No Surrender er også en klar favorit her. Jeg "genopdagede" den for ca. 8 år siden, og kan huske at jeg så den og They Live 3-4 gange hver i løbet af en uges tid... ahhhh, de dejlige minder =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#3989 - hehe. Kan se du lige er 2 år ældre end mig. Men kan godt huske Karate Kid, Bloodsport, Cyborg osv. fra min barndom. De fleste har jeg nok set i slut-80'erne og start-90'erne.
#3981 Skeloboy 14 år siden
Twister har da lige skrevet?..;) Men nu er der selvfølgelig heller ikke noget, der hedder overtegnet...anyway: hvorfor gør du egentlig ikke det?
#3982 evermind 14 år siden
#3983 TheEnd 14 år siden
En af de største guilty plesures jeg har :) Og samtlige af mine guilty plesures kommer fra min barndom :D
Con Air og Commando er nogle af de andre :)
#3984 Skeloboy 14 år siden
Har den på DVD, men er ikke noget til den endnu.
Hehe...
Commando: 1985
No Retreat, No Surrender: 1986
Con Air: 1997
Du har været barn en hel del år...;)
#3985 evermind 14 år siden
Den vil jeg gerne anbefale så. Jeg er ikke selv så meget til stumfilm, men kunne faktisk godt lide den her.
#3986 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3987 Skeloboy 14 år siden
Men har da fundet ud af, at det handler ikke om at have set filmene før. Men om at have oplevet 80'ernes måde at lave film på generelt...der er sgu noget helt specielt over 80'er action :) cheesy på alle måder, men vigtigst: på ingen måde selvhøjtideligt som det bliver i løbet af 90'erne.
#3988 rockysds 14 år siden
#3989 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3990 Skeloboy 14 år siden
Og BMX Bandits :)