Gravatar

#3991 HonoDelLoce 14 år siden

Jeg har lige fået smidt Kiss Kiss Bang Bang på, så må vi se om den er "all it's fuzzed up to be".. Jeg glæder mig i hvert fald! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3992 wimmie 14 år siden

HonoDelLoce (3991) skrev:
Jeg har lige fået smidt Kiss Kiss Bang Bang på, så må vi se om den er "all it's fuzzed up to be".. Jeg glæder mig i hvert fald! :)

Den er super :D
Skriv lige hvad du synes om den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3993 TheEnd 14 år siden

Skeloboy (3984) skrev:

Hehe...
Commando: 1985
No Retreat, No Surrender: 1986
Con Air: 1997
Du har været barn en hel del år...;)

Født i '88. You do the math :)
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#3994 HonoDelLoce 14 år siden

wimmie (3992) skrev:
Den er super :D
Skriv lige hvad du synes om den.

Jeg må indrømme, at jeg er super skuffet..

Hvordan dælen kunne der går så lang tid før jeg fik set den film? Jeg sad med lidt samme følelse som da jeg så Pulp Fiction for første gang. Da vidste jeg bare, at det var en film jeg ville se mange gange, ikke mindst pga alle de små lækre guldkorn der bliver fyret af hele tiden.. Jeg vil lige nu ikke tøve med at give den 5/6! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3995 Kruse 14 år siden

Jeg tog lidt en impulsbeslutning og bestilte billetter til "The King's Speech", så den skal jeg se her klokken 14.00 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3996 Twister 14 år siden

Kruse (3995) skrev:
Jeg tog lidt en impulsbeslutning og bestilte billetter til "The King's Speech", så den skal jeg se her klokken 14.00 :)

Fedt, den vil jeg også gerne se meget snart :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3997 Skeloboy 14 år siden

The Next Karate Kid...

...Well, har boksen - mest pga. Karate Kid I - så skal jo have set The Next også. Men det bliver nok som en slags baggrundsfilm
Gravatar

#3998 Skeloboy 14 år siden

Moon
Gravatar

#3999 HonoDelLoce 14 år siden

Skeloboy (3998) skrev:
Moon

I actually kinda envy you!

Kunne s'gu egentlig også godt selv finde på at sætte den på senere i aften ! :)
Gravatar

#4000 IK 14 år siden

Ran

Skriv ny kommentar: