Gravatar

#4001 Twister 14 år siden

Nu vil jeg så forsøge mig med min første film fra Pier Paolo Pasolni Il Vangelo Secondo Matteo
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4002 Waldca 14 år siden

Du må gerne lige smide et par ord om den. Jeg har stadig kun fået set saló
Gravatar

#4003 Skeloboy 14 år siden

Den danske Strings
Gravatar

#4004 Kruse 14 år siden

I aften bliver det Kieślowski's "A Short Film About Love" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4005 Wangsgaard 14 år siden

Salt - og det er ikke med min gode vilje
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#4006 Batsy 14 år siden

4005# Den er da god, imo :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#4007 Åkepool 14 år siden

Skeloboy (4003) skrev:
Den danske Strings

Den må du gerne lige komme med en anmeldelse af. Det plejer du nu at gøre med de fleste du ser, men skal bare lige være sikker på, at du husker det :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4008 Twister 14 år siden

Twister (4001) skrev:
Nu vil jeg så forsøge mig med min første film fra Pier Paolo Pasolni Il Vangelo Secondo Matteo

Waldca (4002) skrev:

Du må gerne lige smide et par ord om den. Jeg har stadig kun fået set saló

Det er hermed gjort :) Tjek "What we saw" tråden
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4009 Twister 14 år siden

Slutter af med Batman. Spændt på at se hvordan den klarer sig efter jeg for kort tid siden har haft gensyn med The Dark Knight som jeg endnu engang fandt yderst fremragende.
Gravatar

#4010 evermind 14 år siden

rockysds (3988) skrev:
#3982 - Har set den, men det er ikke en stumfilm, derimod Dreyers første lydfilm. :)

Ah, my bad. Huskede den bestemt som en stumfilm. Ja, så skal jeg ikke klandre nogen ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: