Gravatar

#4321 MMB 14 år siden

Bruce (4316) skrev:
Sjovt nok, så har jeg også lige nydt filmen her til aften med en ven :) Vi valgte også directors cut. Der er ingenting i vejen med theatrical, hvis cut bedre holder adrenalinen igang i afslutnings sekvensen, men der er ingen af sekvenserne, som er tilføjet, jeg mener er malplacerede. Næste gang skal jeg dog se theatrical :)

Så er jeg lidt mere rolig igen... Under alle omstændigheder var det en god film, jeg så.

Collateral (4317) skrev:
#4313: Du spurgte hvad du skulle se, og jeg kan da ikke anbefale noget jeg ikke har set. Ergo måtte jeg anbefale DC. Vidste ikke der var regler for deltagelse i anbefalingen.

Normalt når man anbefaler en film frem for en anden, er det meget normalt, at man har set dem begge. Ellers skriver man da i hvert fald, at man ikke har set den ene. Sådan burde reglerne i hvert fald være, hvis det stod til mig. :)

Skeloboy (4320) skrev:
Ofte vil jeg mene, at man altid skal se theatrical først. Men hvis du spørger til Aliens, så vil jeg anbefale Special Edition, hvis du ikke vil se begge udgaver.

Ja, den ender jeg nok med at se om et par dage. Det er så special edition, jeg skal gå efter der, kan jeg høre. :)
Gravatar

#4322 Collateral 14 år siden

#4321: Jamen jeg beklager gerne endnu engang. Skulle have tiet stille.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4323 Skeloboy 14 år siden

Foeller (4321) skrev:
Ja, den ender jeg nok med at se om et par dage. Det er så special edition, jeg skal gå efter der, kan jeg høre. :)

Det vil jeg helt sikkert mene. Men synes nu stadig man skal tage theatrical først, og så kan man tage DC eller SE næste gang :)
Gravatar

#4324 MMB 14 år siden

Hvis SE virkelig er bedre og giver et bedre indblik i Cameron's vision (er dette tilfældet?), så vil jeg hellere se SE først for at få et mere helstøbt billede. Hvis jeg ikke synes om filmen, er det jo også muligt, at jeg aldrig kommer til at se den igen. :)
Gravatar

#4325 Skeloboy 14 år siden

#4324 - har ikke læst om det, så kender ikke Camerons version. Men jeg plejer bare at tage det kronologisk :)...og selvfølgelig synes du om filmen ;)
Gravatar

#4326 MMB 14 år siden

Jeg ved ikke rigtig, hvor relevant jeg synes det er, om man ser film kronologisk, når der er snakke om den samme film bare i to versioner. Når der er tale om den samme film, hvor hovedhandlingen er den samme, så vil jeg hellere se den film, som jeg tror kan give mig det bedste indtryk, først. :) Ellers tror jeg bare jeg vil ærgre mig bagefter over, at jeg ikke så den bedste film til at starte med.
Gravatar

#4327 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg i aften vil se "Hotel Rwanda".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4328 Skeloboy 14 år siden

#4327 - sådan! fandeme en hård, hård film, men også en af de absolut bedste fra 2000'erne...
Gravatar

#4329 Riqon 14 år siden

#4327 - Skægt, den skal jeg tilfældigvis gense med nogle venner på onsdag.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4330 MMB 14 år siden

Enig! Det er den afrikanske Schindler's List.

Skriv ny kommentar: