#4311: Du ville have et hurtigt svar, og som jeg skrev så var det bare ren refleks :)
Desuden så kunne jeg huske at der ikke var særligt stor forskel på de to versioner, så jeg mente ikke at det gjorde det store hvilken version du valgte.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Desuden så kunne jeg huske at der ikke var særligt stor forskel på de to versioner, så jeg mente ikke at det gjorde det store hvilken version du valgte.
Så skulle du jo have skrevet det i stedet for blindt at anbefale den ene version.
Må indrømme, at det er ret irriterende, at jeg har fået anbefalet director's cut af to personer, som enten ikke har set begge eller også ikke kunne huske forskel, fordi jeg nu efterfølgende hører fra Kruse, at det er den originale version, som man bør se. Jeg ved godt, jeg bad om et hurtigt svar, men det behøver jo ikke være et misvisende svar. :)
#4313: Nu så jeg selv DC første i sin tid, og det ødelagde ikke min oplevelse af filmen. Desuden så havde så havde et hurtig opslag på IMDb nemt kunne give dig svaret som Thomsen også gav. Men jeg beklager da hvis du føler at din filmoplevelse blev ødelagt, fordi at jeg skrev at jeg ville vælge DC-udgaven.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Sjovt nok, så har jeg også lige nydt filmen her til aften med en ven :) Vi valgte også directors cut. Der er ingenting i vejen med theatrical, hvis cut bedre holder adrenalinen igang i afslutnings sekvensen, men der er ingen af sekvenserne, som er tilføjet, jeg mener er malplacerede. Næste gang skal jeg dog se theatrical :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#4313: Du spurgte hvad du skulle se, og jeg kan da ikke anbefale noget jeg ikke har set. Ergo måtte jeg anbefale DC. Vidste ikke der var regler for deltagelse i anbefalingen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg prøvede også at google mig lidt frem, men jeg var lidt semibange for at trykke ind på de forskellige sider med frygt for at få spoilet handlingen.
Ofte vil jeg mene, at man altid skal se theatrical først. Men hvis du spørger til Aliens, så vil jeg anbefale Special Edition, hvis du ikke vil se begge udgaver.
#4311 MMB 14 år siden
Hvorfor anbefale noget frem for noget andet, når du ikke kan huske forskellen på de to ting? O_o
#4312 Kruse 14 år siden
#4313 MMB 14 år siden
Så skulle du jo have skrevet det i stedet for blindt at anbefale den ene version.
Må indrømme, at det er ret irriterende, at jeg har fået anbefalet director's cut af to personer, som enten ikke har set begge eller også ikke kunne huske forskel, fordi jeg nu efterfølgende hører fra Kruse, at det er den originale version, som man bør se. Jeg ved godt, jeg bad om et hurtigt svar, men det behøver jo ikke være et misvisende svar. :)
#4314 Kruse 14 år siden
#4315 MMB 14 år siden
Selvfølgelig ødelagde svaret ikke min filmoplevelse, men derfor havde det jo alligevel været at foretrække at have set originalen. :)
Jeg prøvede også at google mig lidt frem, men jeg var lidt semibange for at trykke ind på de forskellige sider med frygt for at få spoilet handlingen.
#4316 Bruce 14 år siden
#4317 Collateral 14 år siden
#4318 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4319 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4320 Skeloboy 14 år siden
Ofte vil jeg mene, at man altid skal se theatrical først. Men hvis du spørger til Aliens, så vil jeg anbefale Special Edition, hvis du ikke vil se begge udgaver.