Jeg skal til at se mit eget drømmeland gad vide hvad jeg skal igenemen i nat (: Godnat Every body nu drager jeg i Dragten og bliver batman og skal efter jokern og Co.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Indtil videre synes jeg bedst om Riget I. Der er en del "plotholes" i Riget II og historien bliver til tider lidt for rodet til min smag. Men nu mangler jeg jo også stadig at se de sidste par afsnit.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Riget I er bedst, men Riget II er også rigtig fed. Synes dog det bliver lidt for fjollet til tider. Til gengæld er lillebror den mest geniale karakter i hele serien
#861 Batsy 14 år siden
#862 Highland Park 14 år siden
#863 Nicki52 14 år siden
Jeg synes Riget II er den med det meste humor.
#864 Twister 14 år siden
Indtil videre synes jeg bedst om Riget I. Der er en del "plotholes" i Riget II og historien bliver til tider lidt for rodet til min smag. Men nu mangler jeg jo også stadig at se de sidste par afsnit.
#865 MOVIE1000 14 år siden
#866 Nicki52 14 år siden
De blev jo ikke bedt om det, men da de kom på idéen var nogle hovedpersoner som Drusse og overlægen døde. Det var jo Drusse som mest er hovedperson.
#867 MOVIE1000 14 år siden
#868 Skeloboy 14 år siden
#869 filmz-Narniabæver 14 år siden
#870 dyg 14 år siden