I aften tror jeg at det bliver til Woody Allen's "Sleeper" - På bagsiden af DVD'en viser den stolt en seks stjerners anmeldelse frem....og citerer Internet Movie Data Base :)
EDIT: Scratch that! Min DVD-afspiller driller og hvis jeg alligevel skal bruge min PS3 som afspiller kan jeg ligeså godt se en Blu-Ray. Og det bliver nok et gensyn med "Donnie Darko" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Vil smide mig over i sengen og se AFI Lifetime Achievement Award med Mike Nichols som modtageren...han har stået bag ret fantastiske ting: Who's Afraid of Virginia Woolf, The Graduate, Angels In America og nogle ret så habile ting: Closer, Silkwood, Regarding Henry, The Birdcage og Working Girl.
Vil smide mig over i sengen og se AFI Lifetime Achievement Award med Mike Nichols som modtageren...han har stået bag ret fantastiske ting: Who's Afraid of Virginia Woolf, The Graduate, Angels In America og nogle ret så habile ting: Closer, Silkwood, Regarding Henry, The Birdcage og Working Girl.
Fik ikke set det hele men hans gamle samarbejdspartner Elaine May var fanme underholdende.
Skal i aften set den herinde meget roste Ghost Writer i aften på storskærm - det glæder jeg mig til.
#4371 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden
#4372 Collateral 14 år siden
#4373 mr gaijin 14 år siden
#4374 Kruse 14 år siden
#4375 Kruse 14 år siden
Woody Allen's "Sleeper"- På bagsiden af DVD'en viser den stolt en seks stjerners anmeldelse frem....og citerer Internet Movie Data Base :)EDIT: Scratch that! Min DVD-afspiller driller og hvis jeg alligevel skal bruge min PS3 som afspiller kan jeg ligeså godt se en Blu-Ray. Og det bliver nok et gensyn med "Donnie Darko" :)
#4376 Collateral 14 år siden
#4377 Babo Rises 14 år siden
#4378 elwood 14 år siden
M...M...M Monsterkill kill kill...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4379 Skeloboy 14 år siden
#4380 jessup 14 år siden
Fik ikke set det hele men hans gamle samarbejdspartner Elaine May var fanme underholdende.
Skal i aften set den herinde meget roste Ghost Writer i aften på storskærm - det glæder jeg mig til.