Gravatar

#4381 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden

Hvor i alverden har I fundet det henne. Jeg har ledt og ledt men har kun kunnet finde nogle enkelte klip. Jeg vil meget gerne se hele showet.

Jeg har længe håbet på, at de ville smide de shows op på deres hjemmeside.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4382 Skeloboy 14 år siden

#4381 - den blev vist på Zulu kl. 00.40 i nat.

Synes de shows er helt fantastiske - af dem jeg har set(Spielberg, Al Pacino, Robert De Niro, Martin Scorcese, Warren Beatty og Mike Nichols - dog ikke det hele af allesammen). Der er noget utroligt storslået ved at dedikere 1½ time til én person, og man kan se, de er oprigtig rørt.
Gravatar

#4383 elwood 14 år siden

Der er noget utroligt storslået ved at dedikere 1½ time til én person, og man kan se, de er oprigtig rørt.

Ja de er fantastiske skuespiller, på mere end en måde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4384 MMB 14 år siden

Hvordan fandt du det med Scorsese? Jeg har ledt og ledt, men intet fundet. :(
Gravatar

#4385 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden

#4382 Øv. Altid noget at de sender det på TV, men jeg kan hverken tage TV2 Zulu og tidspunktet er heller ikke det bedste på dagen.
Gravatar

#4386 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden

Gravatar

#4387 Skeloboy 14 år siden

Foeller (4384) skrev:
Hvordan fandt du det med Scorsese? Jeg har ledt og ledt, men intet fundet. :(

Har set dem alle i TV. De har været vist på Zulu eller TV2
Gravatar

#4388 MMB 14 år siden

Argh. Du kunne godt lige have kommet med en Heads Up... :)
Gravatar

#4389 Riqon 14 år siden

Jeg har lejet Daybreakers. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4390 rockysds 14 år siden

#4366 - Fedt, du synes så godt om den. En af mine Rohmer-favoritter. Mht. den boks, ser jeg ikke noget synderligt i vejen med at tage filmene kronologisk, men det kunne måske være en ide af gemme "Die Marquise von O..." til sidst efter at have taget de andre 6 film, der danner "Komedier og ordsprog"-serien. Men jeg tror ikke rigtigt, det gør nogen synderlig forskel, hvad rækkefølge du ser dem i. Hver i øvrigt opmærksom på at der gemmer sig nogle herlige kortfilm på nogle af dvd'er i boksen.

Derefter er det bare i gang "Moralske fortællinger"-serien, som "L'amour l'après-midi", er den sjette og sidste del af, samt Artifical Eyes Essential Rohmer-samling, der indeholder både hans første spillefilm og hans svanesang.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: