Gravatar

#4391 Riqon 14 år siden

Så kom Lad den rette komme ind og Dirty Harry fra Lovefilm. To film jeg aldrig har fået set. Muligvis har jeg set noget af Dirty Harry, men det er så længe siden at jeg ikke husker det.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4392 BN 14 år siden

Riqon (4391) skrev:
Muligvis har jeg set noget af Dirty Harry, men det er så længe siden at jeg ikke husker det.

Efter et stykke tid vil du - simpelthen pga. al den spænding - ikke kunne huske, om du har set den 5 eller 6 gange.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4393 Kruse 14 år siden

Redbelt
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4394 Takfornu 14 år siden

# 4393 Mamet har lavet en rigtig film med denne desværre meget oversete film - Har du set nogen af han andre film som fx House of Games, Homicide, Things Change ? eller nogen af dem som er skreve af ham som fx Glengarry Glen Ross eller Wag the Dog ?

Skal selv til at se lidt Ozon - Swimming Pool - efter lige at blevet færdig med "Bruden Var i Sort" :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#4395 Kruse 14 år siden

#4394: Der var bestemt nogle fine ting i filmen, men i sidste ende synes jeg nu kun at filmen var lige over middel. Mit største problem med filmen var nogle af plotdrejningerne som jeg fandt noget utroværdige.

Jeg har ikke set andre film som Mamet har instrueret, men jeg har da set nogle stykker som han har skrevet, såsom "The Verdict", "The Untouchables", "Glengarry Glen Ross". Og de byder alle på en fremragende dialog :)
Gravatar

#4396 Neranders 14 år siden

Ikke lige nogen film, men i aften skal vi ned på Madinat Jumeirah og se The Sound of Music musical.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#4397 IK 14 år siden

Jeg skal se Valhalla Rising.
Gravatar

#4398 Collateral 14 år siden

#4397: God fornøjelse :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4399 Kruse 14 år siden

I aften skal jeg formentlig se "Papillon" :)
Gravatar

#4400 BN 14 år siden

Kruse (4399) skrev:
I aften skal jeg formentlig se "Papillon" :)

Jeg er meget spændt på at høre din mening om den.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: