#4412: Det er 1eren jeg er ved at se (den står så på pause lige nu), og jeg skal anmelde den til BDlive. Skal dog nok lige skrive en smule under what we saw når jeg er færdig med anmeldelsen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Har fundet lidt Billy Wilder film frem i kassen med gamle ... VHS film optaget fra TV og/eller købt i England ... Selvom det måske det ikke er teknisk perfekte kopie er jeg sikker på at filmene stadig holder niveauet :)
Når jeg kommer op i de højere karaktere skal følelserne og hjerte i mig røre lidt mere og ikke kun latter, grine eller klukke musklerne - Men har en film dog nogle teknisk- eller fortællemæssige, som gør den noget specielt, kan jeg godt bevæge mig derop alligevel :)
#4411 Bruce 14 år siden
#4412 BN 14 år siden
Jeg gemmer glæden til jeg har set din anmeldelse. ;-)
Det er i øvrigt ved at være længe siden jeg selv har set denne lune fabel om den retskafne gris. Er det etteren eller toeren du skal se?
#4413 Collateral 14 år siden
#4414 Takfornu 14 år siden
Har fundet lidt Billy Wilder film frem i kassen med gamle ... VHS film optaget fra TV og/eller købt i England ... Selvom det måske det ikke er teknisk perfekte kopie er jeg sikker på at filmene stadig holder niveauet :)
#4415 Steffan Rasmussen 14 år siden
Men alligevel kun 6/10 i karakter?
#4416 BN 14 år siden
:-)
#4417 Takfornu 14 år siden
Når jeg kommer op i de højere karaktere skal følelserne og hjerte i mig røre lidt mere og ikke kun latter, grine eller klukke musklerne - Men har en film dog nogle teknisk- eller fortællemæssige, som gør den noget specielt, kan jeg godt bevæge mig derop alligevel :)
#4418 Wangsgaard 14 år siden
Har skrevet lidt i What we saw tråden :)
#4419 Bony 14 år siden
Skal se Eric Rohmers Le beau mariage fra 1982.
#4420 Collateral 14 år siden