Tak for svarene alle sammen. Tiden løb fra mig, så jeg måtte desværre vælge fra, da jeg ikke kunne nå at se dem alle sammen da familien kom på besøg i påsken.
Jeg valgte at se Stroszek, En Lille Film Om Kunsten At Dræbe og Veronikas To Liv. Jeg var egentligt ikke så meget til Kieslowskis film, men Herzogs Stroszek var en ganske fin oplevelse til trods for det forholdsvise langsomme tempo - noget der desværre tit bliver en showstopper for mig. Men jeg bør nok gense Kieslowski-filmene igen en anden gang, da jeg sagtens kunne se og fornemme nogle gode virkemidler i filmene, men jeg var måske heller ikke helt frisk nok til ordentligt at kunne nyde dem i deres fulde helhed. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4511 Batsy 14 år siden
#4512 Collateral 14 år siden
#4513 elwood 14 år siden
Bufford kommer efter dig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4514 IK 14 år siden
#4515 Kruse 14 år siden
#4516 Bruce 14 år siden
#4517 Twister 14 år siden
#4518 Bony 14 år siden
Jeg valgte at se Stroszek, En Lille Film Om Kunsten At Dræbe og Veronikas To Liv. Jeg var egentligt ikke så meget til Kieslowskis film, men Herzogs Stroszek var en ganske fin oplevelse til trods for det forholdsvise langsomme tempo - noget der desværre tit bliver en showstopper for mig. Men jeg bør nok gense Kieslowski-filmene igen en anden gang, da jeg sagtens kunne se og fornemme nogle gode virkemidler i filmene, men jeg var måske heller ikke helt frisk nok til ordentligt at kunne nyde dem i deres fulde helhed. :)
#4519 MOVIE1000 14 år siden
#4520 MMB 14 år siden
Glæd dig!