Gravatar

#901 filmz-Is 14 år siden

Ska se Regarding Henry for første gang :)
Gravatar

#902 evermind 14 år siden

Masters of Horror: Cigarette Burns
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#903 dyg 14 år siden

#902 - Totaaaal yndlings MoH-afsnit!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#904 NightHawk 14 år siden

# 902 & 903 -

Er det Carpenter i samme topform, som man kender ham fra gamle dage?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#905 dyg 14 år siden

Jeg synes i hvert fald, at det er en Carpenter, der viser noget af fordums styrke. Væsentligt bedre end de seneste elendigheder fra ham.

Og på samme tid, så synes jeg, at det afsnit hæver sig langt over alle andre afsnit i MoH serien, der byder på utrolig svingende kvalitet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#906 BN 14 år siden

Is (901) skrev:
Ska se Regarding Henry for første gang :)

Er spændt på din vurdering af filmen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#907 wimmie 14 år siden

nayze (905) skrev:

Og på samme tid, så synes jeg, at det afsnit hæver sig langt over alle andre afsnit i MoH serien, der byder på utrolig svingende kvalitet.

Svingende kvalitet er vist mildt sagt ;)

Der er stadig et par afsnit i 1. sæson jeg ikke har fået set og har ikke set noget af 2. sæson.

"Cigarette Burns" er ret fed, men min favorit er nok "Incident on and off a mountain Road" der minder lidt om Wrong Turn (måske fordi den har en handlekraftig heltinde? ;)
"Dreams in the Witch House" og "Sick Girl" husker jeg også som ganske underholdende.

"Jenifer" og især Takashi Miike's "Imprint" er nok de mest foruroligende af dem - "Imprint" blev jo banned fordi den var for grov til USA ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#908 evermind 14 år siden

Jeg synes også, Cigarette Burn var ganske fin. Den mindede mig lidt om Carpenters egen In the Mouth of Madness, som også opererer med
en form for dommedags-/vanvidsværk
, hvis I forstår, hvad jeg mener ...? :)

Jeg synes nu også, de andre par segmenter, jeg har set fra MoH har været ganske hyggelige. Ikke noget stort, men ret okay til fin underholdning.

Puh, jeg er meget træt efter nattens Oscar-sjov (fik ca. 3 timers søvn) og har en arbejdsdag, der hedder 6.30-19.00 i morgen ... Problemet er bare, at jeg ikke rigtig kan finde ro, når jeg lægger mig.

Måske kan en lille øl og Messiah of Evil få mig til at slappe af. Mmm, 70'er-zombier (men uden afrohår denne gang, tilsyneladende ...)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#909 wimmie 14 år siden

Ingen afrohår? Altså...!

Jeg fik da lidt søvn efter Oscarshowet i dag, men er også pænt træt lige nu (er på arbejde). Jeg ville jo have haft fri i dag, men netop i dag valgte mine 2 med-supervisorer at tage fri, så jeg er alene på skansen...så måtte tage det næstbedste: fri i morgen ;)

Ville ellers gerne ligge hjemme på sofaen og se Harold and Maude lige nu ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#910 Twister 14 år siden

jeg skal til at se Europa af lars von trier.

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: