Legion :\ ved egentlig ikke hvorfor jeg absolut skulle eje den, når den har fået en dårlig modtagelse, men når jeg tænker på Legion tænker jeg Engel og krig = sejt, så nu må jeg se om det er så sejt som det jeg tænker, men tvivler :\
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
4604 Det kunne være spændende, hvis du skrev, hvad du synes. Jeg blev selv ret skuffet og endte med at sælge den igen. Jeg kunne egentlig godt lide personerne og synes også, historien lagde godt ud, men da filmen sluttede, sad jeg tilbage med en ret uopfyldt fornemmelse. Som om der var lagt i ovnen til et eller andet spændende, der bare aldrig kom fut i. :(
Vi har udskudt filmene, desværre. Men jeg får dem lejet på tirsdag og skriver selvfølgelig lidt til dem begge :)
Det er Monsters der skuffede dig? Det er vildt at den næsten intet har kostet :)
Jeg har kun set Rød, og den var for 'arthouse' til min smag. :) Jeg tror filmene vil fremstå stærkest når man har set alle tre. Så har man sikkert mere styr på tematikken osv.
#4619: Jeg har netop lige fået set "Hvid" og den var absolut fremragende! Også langt mere tilgængelig end "Blå", som jeg synes fint om, men aldrig rigtigt blev fanget af(jeg følte mig noget distanceret fra den). Så jeg kan anbefale dig at forsøge med "Hvid" engang :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#4611 Bobby Singer 14 år siden
Ganske enig. Jeg vil tilmed kalde den en smule overvurderet!
#4612 MOVIE1000 14 år siden
#4613 Kruse 14 år siden
Det er jeg også enig i. Jeg vil dog rose den for ganske fint skuespil hele vejen rundt.
#4614 Babo Rises 14 år siden
Vi har udskudt filmene, desværre. Men jeg får dem lejet på tirsdag og skriver selvfølgelig lidt til dem begge :)
Det er Monsters der skuffede dig? Det er vildt at den næsten intet har kostet :)
#4615 Kruse 14 år siden
#4616 IK 14 år siden
Har du set Blå og Rød?
#4617 Collateral 14 år siden
#4618 Kruse 14 år siden
Jeg har set Blå, men har stadig Rød til gode.
#4619 IK 14 år siden
Jeg har kun set Rød, og den var for 'arthouse' til min smag. :) Jeg tror filmene vil fremstå stærkest når man har set alle tre. Så har man sikkert mere styr på tematikken osv.
#4620 Kruse 14 år siden