Gravatar

#4621 Steffan Rasmussen 14 år siden

Rød er den bedste ... imo. Dog er La Double Vie De Veronique Kieslowskis bedste film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4622 Kruse 14 år siden

Steffan Rasmussen (4621) skrev:
Dog er La Double Vie De Veronique Kieslowskis bedste film.

Den er bestemt også fremragende, men jeg foretrækker nu "Krótki film o zabijaniu" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4623 Steffan Rasmussen 14 år siden

Kruse (4622) skrev:
Den er bestemt også fremragende, men jeg foretrækker nu "Krótki film o zabijaniu" :)

Den mangler jeg så endnu ... som den sidste af hans feature film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4624 Twister 14 år siden

The Mist
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4625 Antlion 14 år siden

#4623:

Har du set "Przypadek"? Sammen med "Bleu", "Dekalog", "Krótki film o milosci", "Krótki film o zabijaniu" og "La Double Vie de Véronique" er det hans mesterværk.

Ja, han Kieślowski instruerede faktisk 6 mesterværker! :)
Gravatar

#4626 evermind 14 år siden

Babo Rises (4614) skrev:
Det er Monsters der skuffede dig? Det er vildt at den næsten intet har kostet :)

Ja, og i den henseende er den virkelig imponerende. Der er masser af god atmosfære, men jeg synes bare, filmen teasede for meget og i sidste ende leverede for lidt. Men den har også fået ros flere steder, og jeg ved, The Insider er ret glad for den - og blev ret forarget, da jeg solgte den igen. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4627 evermind 14 år siden

#4624 Godt valg, fed film!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4628 Wangsgaard 14 år siden

Star wars - A new Hope
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#4629 Collateral 14 år siden

Sidder og ser tv-serien "Oceans", som dog er en smule tung at komme igennem. Så tror snart jeg holder en pause. Vil måske se "Biutiful" senere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4630 Batsy 14 år siden

Efter nogle Online kampe, tror jeg vil se Pulp Fiction.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: