Har du set "Przypadek"? Sammen med "Bleu", "Dekalog", "Krótki film o milosci", "Krótki film o zabijaniu" og "La Double Vie de Véronique" er det hans mesterværk.
Ja, han Kieślowski instruerede faktisk 6 mesterværker! :)
Det er Monsters der skuffede dig? Det er vildt at den næsten intet har kostet :)
Ja, og i den henseende er den virkelig imponerende. Der er masser af god atmosfære, men jeg synes bare, filmen teasede for meget og i sidste ende leverede for lidt. Men den har også fået ros flere steder, og jeg ved, The Insider er ret glad for den - og blev ret forarget, da jeg solgte den igen. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#4621 Steffan Rasmussen 14 år siden
#4622 Kruse 14 år siden
Den er bestemt også fremragende, men jeg foretrækker nu "Krótki film o zabijaniu" :)
#4623 Steffan Rasmussen 14 år siden
Den mangler jeg så endnu ... som den sidste af hans feature film.
#4624 Twister 14 år siden
#4625 Antlion 14 år siden
Har du set "Przypadek"? Sammen med "Bleu", "Dekalog", "Krótki film o milosci", "Krótki film o zabijaniu" og "La Double Vie de Véronique" er det hans mesterværk.
Ja, han Kieślowski instruerede faktisk 6 mesterværker! :)
#4626 evermind 14 år siden
Ja, og i den henseende er den virkelig imponerende. Der er masser af god atmosfære, men jeg synes bare, filmen teasede for meget og i sidste ende leverede for lidt. Men den har også fået ros flere steder, og jeg ved, The Insider er ret glad for den - og blev ret forarget, da jeg solgte den igen. :P
#4627 evermind 14 år siden
#4628 Wangsgaard 14 år siden
#4629 Collateral 14 år siden
#4630 Batsy 14 år siden