Gravatar

#5331 Twister 14 år siden

Jeg har ikke set nok Woody Allen film og det vil jeg forsøge at råde lidt bod på de næste par dage. Starter med Match Point.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5332 Collateral 14 år siden

Ender nok med at se "True Grit" eller "Hereafter". Skal have set begge, er bare ikke helt sikker på om jeg tager en eller begge i dag. Nu må vi se.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5333 Batsy 14 år siden

Jurrasic Park 1-3
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5334 Collateral 14 år siden

Det blev til "Hereafter". Jeg har fået hovedpine af den lumre varme her er - til trods for åbne vinduer og blæser og alting. Så skal ikke skrive flere anmeldelser i dag, og kan dermed ikke se "True Grit".
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5335 Kruse 14 år siden

Marathon Man
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5336 TheEnd 14 år siden

Big Fish på DR2
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#5337 MOVIE1000 14 år siden

Har lige købt Halløj på badehotellet samlede afsnit, så lige nu får jeg mig et par gode grin, herlig at slutte dagen af med at se John Cleese parodiere Hitler :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5338 Batsy 14 år siden

5336# For fanden!, hvorfor går jeg altid klip af sådan nogle film )=

Gravatar

#5339 Twister 14 år siden

An Education
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5340 Batsy 14 år siden

Jurassic Park The lost world

Skriv ny kommentar: