5311# Jeg gik igenmen dem alle, og syndes alle er herlige men 2'eren er svagest men 3'eren er os ALT for kort, og vil ønske en fire kommer med en ny instruktør men ikke en hel ny en men en som kan lave godt person galleri men også kan formå at lave god spas underholdning, selvom 2'eren og 3'eren er god spas underholdning syndes jeg personerne ikke var særlig spændene at følge Sam neil må dog meget gerne komme med igen! i en lille role ligesom Richard havde i The lost World
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Afsnit nummer seks af "Mad Men"-serien som jeg for nyligt er startet på. Jeg må sige, at jeg synes bedre og bedre om den, jo mere jeg ser.
Thumbs up! Mad Men er en genial serie. Efter at være kommet igennem alle fire sæsoner er jeg efterhånden begyndt at overveje om det i virkeligheden er den bedste tv-serie jeg nogensinde har set! bare bliv ved med at se videre, serien bliver kun bedre og bedre efter min mening :)
I aften vil jeg se to film. Jeg starter emd Kvinden der drømte om en mand og derefter down with love
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#5341 evermind 14 år siden
#5342 Batsy 14 år siden
#5343 Batsy 14 år siden
#5344 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#5345 IK 14 år siden
#5346 Benway 14 år siden
Foreløbigt har den drevet mig til at drikke mere whisky. Jeg håber blot på, at den ikke driver mig til at begynde på at ryge igen. :)
#5347 Twister 14 år siden
Thumbs up! Mad Men er en genial serie. Efter at være kommet igennem alle fire sæsoner er jeg efterhånden begyndt at overveje om det i virkeligheden er den bedste tv-serie jeg nogensinde har set! bare bliv ved med at se videre, serien bliver kun bedre og bedre efter min mening :)
I aften vil jeg se to film.
Jeg starter emd Kvinden der drømte om en mand og derefter down with love
#5348 Bruce 14 år siden
#5349 Kruse 14 år siden
Tell No One (Ne le dis à personne)
Cykeltyven (Ladri di biciclette)
My Winnipeg
Ben X
Europa
Knife in the Water (Nóz w wodzie)
The African Queen
#5350 Kruse 14 år siden