Gravatar

#5591 Batsy 14 år siden

5590# Du bliver ikke skuffet, EX er meget bedre en theaterical version!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5592 Collateral 14 år siden

Apropos smukke kvinder på film, fik jeg nu lyst til at se "The Human Stain" med bl.a. Nicole Kidman.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5593 Kruse 14 år siden

"Vampyr"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5594 Benway 14 år siden

#5593 Thumbs up! :)

Så vil jeg kaste mig over endnu en omgang "Mad Men". Jeg regner med at se anden sæson færdig i aften.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5595 Bruce 14 år siden

#5594 Thumbs up! :) Per kommer forbi, så der bliver nok set en film eller to og kigget i et irish glas!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5596 Åkepool 14 år siden

Collateral (5592) skrev:
Apropos smukke kvinder på film, fik jeg nu lyst til at se "The Human Stain" med bl.a. Nicole Kidman.

Er der smukke kvinder med i den? ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5597 Collateral 14 år siden

#5596: Det er vel en smagssag, men da som minimum en imo ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5598 Åkepool 14 år siden

Collateral (5597) skrev:
#5596: Det er vel en smagssag, men da som minimum en imo ;P

Selvfølgelig er det en smagssag, jeg driller bare lidt, da hun ikke er noget særligt imo. Men hun er en ganske habil skuespillerinde :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5599 Collateral 14 år siden

#5598: Ja meget dygtig bestemt. Det er Juliette Lewis i øvrigt også, og hun er tilfældigvis med i den næste film der står på planen for mit vedkommende i dag: "Blueberry"
Gravatar

#5600 Benway 14 år siden

#5595 Lyder herligt. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: