Gravatar

#5601 Åkepool 14 år siden

Collateral (5599) skrev:
Det er Juliette Lewis i øvrigt også

Hun er en af mine favoritter, så god fornøjelse :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5602 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg i aften vil se "Bob le Flambeur" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5603 IK 14 år siden

Jeg skal se The Best Years of Our Lives for første gang.

Kruse (5602) skrev:
"Bob le Flambeur"

Uhh.. Melville. Mmm. Jeg har den stående på hylden, men har endnu ikke set den. Ville være fedt hvis du kom med et par ord om den.
Gravatar

#5604 Bony 14 år siden

Jeg skal se The Outlaw Josey Wales for første gang.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5605 BN 14 år siden

Bony (5604) skrev:
Jeg skal se The Outlaw Josey Wales for første gang.

Well ... are you going to watch the movie or whistle Dixie?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5606 Bruce 14 år siden

#5602+3+4

Det var sgu nogle gode film, I der har valgt :)

#5603 Det er sjældent nogle finder frem til den perle, så er spændt på at høre om din oplevelse.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5607 Collateral 14 år siden

Viser min søster "The Shining"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5608 Kruse 14 år siden

IK (5603) skrev:
Uhh.. Melville. Mmm. Jeg har den stående på hylden, men har endnu ikke set den. Ville være fedt hvis du kom med et par ord om den.

Den kan du roligt se frem til. Det er en fremragende film, som nok ligger lige en anelse under "Le Samouraï" og "Le Cercle Rouge", men lige en anelse over den ellers fremragende "Le Doulos". Roger Duchesne er forrygende som Bob le flambeur og Daniel Cauchy er også glimrende som den kække Paolo. Og så er Isabelle Corey meget charmerende som den kvindelige skønhed.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5609 IK 14 år siden

Bruce (5606) skrev:
#5603 Det er sjældent nogle finder frem til den perle, så er spændt på at høre om din oplevelse.

Bruce, jeg var målløs efter filmen. En af de absolut bedste film jeg har set i rigtig lang tid, og jeg tøver ikke et sekund med at kalde den et mesterværk. Det er virkelig sjældent at jeg bliver så emotionelt rørt de første 30 min af en film, men det lykkedes netop med denne film. Veteranernes hjemkomst er virkelig rørende, og det skyldes nok den fantastiske portrættering af hovedrollerne. Der er simpelthen så mange mindeværdige scener, at jeg ikke kan nøjes med at påpege en enkel. Alle skuespillere præsterer fantastisk, og jeg er muligvis blevet forelsket i afdøde Teresa Wright. Hun leverede en virkelig sympatisk og hjerteskærende præstation. Denne her film føles så ’virkelig’, og karaktererne er så stærkt portrætterede, at man som seer nærmest kender dem, og har fuldt forståelse for deres handlinger. En virkelig livsbekræftende film, der har fået mig at perspektivere over menneskets karakter og godhed.
Gravatar

#5610 IK 14 år siden

Kruse (5608) skrev:
Den kan du roligt se frem til.

Fedt! Melville er altid interessant. :)

Skriv ny kommentar: