Gravatar

#1111 filmz-Utyske 15 år siden

#1110 -

Hehe, well, ligeså snart The Boss udgiver et spændende album eller to, så kan det være jeg giver Obama ret. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#1112 MOVIE1000 15 år siden

#1105 FEJL
jeg ejer selvfølgelig flere superhelte film, det er bare så mange jeg skal se,
MY BAD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1113 Batsy 15 år siden

1104# Hehe okay, vi er dine undersåtter :-) det lidt hårdt at vide at man er en ynkelig plagiat :(, men går nok er os den sejeste superhelt i verden syndes jeg :-)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1114 Nicki52 15 år siden

Har lige købt Trilogy of the Dead i dag og skal til at se "Night of the living dead". Glæder mig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1115 Lord Beef Jerky 15 år siden

#1114 Det kan du roligt gøre =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1116 fubar 15 år siden

Det er bestemt ikke min favorit genre, men Romero har nu lavet nogle fine film her. Glæder mig til at høre hvad du mener om dem.

Selv smækker jeg "Adventures of Robin Hood" på.
Gravatar

#1117 RFriis 15 år siden

#1116 - Herlig film!
Gravatar

#1118 Skeloboy 15 år siden

For 1½ uge siden så jeg 4 Ed Wood film i streg...og nu er det så tid Ed Wood-filmen...når maden lige er klar :)
Gravatar

#1119 Nicki52 15 år siden

Har set den. Laver min anmeldelse senere. Men den er positiv.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1120 Twister 15 år siden

Skeloboy (1118) skrev:
For 1½ uge siden så jeg 4 Ed Wood film i streg...og nu er det så tid Ed Wood-filmen...når maden lige er klar :)

Glæd dig. Efter min mening en absolut top klasse film! Glæder mig til at høre hvad du synes om den :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: