Gravatar

#5641 MMB 14 år siden

Så er jeg med! :)
Men ja enig. I Raging Bull boksningens betydning mere psykologisk, hvor den i Million Dollar Baby vises mere direkte.
Gravatar

#5642 Neranders 14 år siden

Lige præcis. Endelig formåede jeg at få formuleret mig som jeg ville. At det krævede nogle forsøg siger mig, jeg nok bør gå i seng nu, da der er en hel dag med mere intens tyskundervisning i vente. Vi ser dog en del film, 3-4 i ugens løb. At dem vi hidtil har set ikke er nogle specielt gode film, er en anden sag. Og nu godnat til filmz.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#5643 Collateral 14 år siden

"Born on the Fourth of July" for første gang.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5644 Kruse 14 år siden

Jeg skal i biografen i aften og se "The Tree of Life" klokken 18.30 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5645 Skeloboy 14 år siden

#5644 - freaking sweet! Glæder mig til at høre, hvad du siger til den.
Gravatar

#5646 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

Beneath Hill 60 på BD. :)
Gravatar

#5647 Kruse 14 år siden

Skeloboy (5645) skrev:
#5644 - freaking sweet! Glæder mig til at høre, hvad du siger til den.

Det bliver ikke til nogen anmeldelse fra mig af i denne omgang, da jeg desværre var mere træt end jeg troede allerede inden film begyndte, og i store dele af filmen var jeg ved at døse hen. Det er rimeligt irriterende, da en Malick-film kræver den fulde opmærksomhed. Men jeg har bestemt tænkt mig at købe den på BD engang når den udkommer, og så skal jeg nok skrive min mening om filmen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5648 BN 14 år siden

Kruse (5647) skrev:
Det bliver ikke til nogen anmeldelse fra mig af i denne omgang, da jeg desværre var mere træt end jeg troede allerede inden film begyndte, og i store dele af filmen var jeg ved at døse hen. Det er rimeligt irriterende, da en Malick-film kræver den fulde opmærksomhed. Men jeg har bestemt tænkt mig at købe den på BD engang når den udkommer, og så skal jeg nok skrive min mening om filmen :)

Det var da en skam. :-(

Jeg har aldrig selv været ved at døse hen i en biograf, men herhjemme er jeg til gengæld faldet i søvn til både den ene og den anden af mine yndlingsfilm. Søvnbehovet er svært at løbe fra - især når man ligger på sin stuesofa! ;-)

Lad os håbe, der ikke går alt for lang tid, før du kan få et ordentligt gennemsyn på blu-ray.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5649 Collateral 14 år siden

Sov vidst et par minutter i løbet Burtons "Alice i Eventyrland" i biffen. Om det havde at gøre med filmens ringe kvalitet, eller søvnunderskud husker jeg ikke, men er den eneste gang det er sket for mig i biografen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5650 Skeloboy 14 år siden

BN (5648) skrev:
Jeg har aldrig selv været ved at døse hen i en biograf,

Det var jeg til Star Wars 2's midnatspremiere...men til mit forsvar, så var den også 1 time forsinket, og så bliver man sgu lidt træt, når man bare stener i en biograf fra 00-01...

Skriv ny kommentar: