Gravatar

#5951 Twister 14 år siden

idag skal det være:

Casablanca!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5952 Benway 14 år siden

#5950 Umiddelbart "Pickup on South Street", "The Naked Kiss", "Forty Guns", "The Big Red One" og "The Steel Helmet" - særlig de tre første er fremragende - men han har lavet læssevis, og jeg mangler selv at få set en hel del. Indtilvidere har det været en ren nydelse at gå på opdagelse i Fullers skatkammer.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5953 Lord Beef Jerky 14 år siden

#5947 Jeg har set Dracula 3000, men har svært ved at se sammenligningen... selvom den er ufrivillig komisk, så slæber den sig sgu godt nok afsted. Og Scarface er lort, det har vi jo konstateret =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5954 Kruse 14 år siden

Lord Beef Jerky (5953) skrev:
#5947 Jeg har set Dracula 3000, men har svært ved at se sammenligningen... selvom den er ufrivillig komisk, så slæber den sig sgu godt nok afsted. Og Scarface er lort, det har vi jo konstateret =)

Det var nu heller ikke fordi at der var den store sammenligning. Jeg synes bare at det er lettere vanvittigt at kalde "Hostel" en fin film, og så spurgte jeg jokende om du så også kan lide "Dracula 3000"(som vi var nogle der så til en filmz-aften her den anden dag) som er vanvittigt elendig og dræbende kedelig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5955 Lord Beef Jerky 14 år siden

#5954 Jeg så din joke, og svarede helt seriøst... det er noget jeg er meget god til at gøre! Men nu når du kan li' Scarface, må du jo være helt tosset med... øhm... Dracula 3000!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5956 Bobby Singer 14 år siden

Tror jeg vil se "(500) Days of Summer" i aften, måske efterfulgt at et par afsnit af verdens bedste sitcom aka. "The Larry Sanders Show".
Idjit
Gravatar

#5957 Bobby Singer 14 år siden

Hmm scratch that måske snupper jeg et gensyn med Blade Runner i stedet. Beslutninger, beslutninger...
Idjit
Gravatar

#5958 Kruse 14 år siden

I aften tror jeg at jeg vil forsøge mig med "La Dolce Vita" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5959 Benway 14 år siden

#5958 Du kører da bare på med klassefilm for tiden. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5960 Bruce 14 år siden

#5959 Det må du nok sige :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: