Det var en ganske fin og sød film, men jeg må dog indrømme, at jeg ikke var lige så forblændet som jeg var af "Nick & Norah's Infinitive Playlist" der stadig er min absolutte favorit i "genren", hvis man kan kalde det sådan. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det var en ganske fin og sød film, men jeg må dog indrømme, at jeg ikke var lige så forblændet som jeg var af "Nick & Norah's Infinitive Playlist" der stadig er min absolutte favorit i "genren", hvis man kan kalde det sådan. :-)
Jamen, jeg må bare sige at jeg har det omvendt :)
Eller det vil sige at jeg faktisk mener at Nick & Norah var noget middelmådig, men dog lige akkurat kommer over middel på grund af nogle charmerende hovedrolleindehavere.
[siger jeg og løber i skjul]
:)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Eller det vil sige at jeg faktisk mener at Nick & Norah var noget middelmådig, men dog lige akkurat kommer over middel på grund af nogle charmerende hovedrolleindehavere.
Middelmådig? Tsk, kan sgu' godt forstå, at du løber din vej. ;-)
Ej jeg prøver lige, at skrive lidt om "Adventureland" i aften i "What we så". Det forklarer selvfølgelig bedre min holdning til filmen, for jeg fandt den da ganske udmærket. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Lidt over middel er nok det jeg lander på, altså 6/10 for Nick & Norah. Hvorimod at jeg er så fandens vild med Adventureland at den får en 9/10 hos mig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6001 Lord Beef Jerky 14 år siden
Spartacus - 9/10
Danser med Ulve - 7/10
#6002 Batsy 14 år siden
#6003 Bony 14 år siden
#6004 Kruse 14 år siden
Jamen, jeg må bare sige at jeg har det omvendt :)
#6005 Twister 14 år siden
#6006 Bony 14 år siden
Middelmådig? Tsk, kan sgu' godt forstå, at du løber din vej. ;-)
Ej jeg prøver lige, at skrive lidt om "Adventureland" i aften i "What we så". Det forklarer selvfølgelig bedre min holdning til filmen, for jeg fandt den da ganske udmærket. :-)
#6007 Kruse 14 år siden
#6008 Bony 14 år siden
#6009 MMB 14 år siden
#6010 Collateral 14 år siden
Nice!