eminent film, IMO. Men langt fra en film der tiltaler alle. Klart en af Lynch mest syrede film, hvis du spørger mig. Det tog mig lidt tid inden jeg for alvor blev vild med filmen, men nu er jeg også meget glad for den.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
eminent film, IMO. Men langt fra en film der tiltaler alle. Klart en af Lynch mest syrede film, hvis du spørger mig. Det tog mig lidt tid inden jeg for alvor blev vild med filmen, men nu er jeg også meget glad for den.
Den eneste af Lynchs film jeg har set endnu, og jeg fandt den fantastisk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg vil se Where the Wild Things are. Efter det vil jeg se en af de følgende film, hvor i gerne må give jeres besyv med til hvilken en det skal være.
- Daredevil - Batman - The Big Lebowski - V for Vendetta
Kan ikke bestemme mig. Har set dem alle før. Kan mærke jeg har lyst til en film jeg virkelig kan slappe af til, hvilket jeg synes jeg kan til alle fire (V for Vendetta, er nok den mest krævende af de fire, men første gang jeg så filmen var jeg meget imponeret så den kunne jeg som også godt have lyst til at se igen).
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#6011 Kruse 14 år siden
^2
#6012 Bony 14 år siden
#6013 BN 14 år siden
Kender du handlingsforløbet ud fra referater og klip? Eller er det lykkedes dig at forblive lykkeligt uvidende herom? ;-)
#6014 Twister 14 år siden
#6015 Collateral 14 år siden
Den eneste af Lynchs film jeg har set endnu, og jeg fandt den fantastisk.
#6016 Twister 14 år siden
- Daredevil
- Batman
- The Big Lebowski
- V for Vendetta
Kan ikke bestemme mig. Har set dem alle før. Kan mærke jeg har lyst til en film jeg virkelig kan slappe af til, hvilket jeg synes jeg kan til alle fire (V for Vendetta, er nok den mest krævende af de fire, men første gang jeg så filmen var jeg meget imponeret så den kunne jeg som også godt have lyst til at se igen).
#6017 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6018 Åkepool 14 år siden
#6019 Batsy 14 år siden
#6020 MMB 14 år siden
Det eneste jeg kendte til var badeværelsesscenen. :)