Well, hvis nu jeg siger valgmulighederne er følgende: "The Invisible Man" "Pee-Wees Big Adventure" "Blue Velvet" "Mulholland Drive"
...hvad skal jeg så se?
Har set begge film af Lynch, og af dem ville jeg nok se Blue Velvet. De andre to film har jeg ikke set men synes klart The Invisible Man ser rigtig spændende ud.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
@Bony: Det lyder til at du havde ca. samme oplevelse af "Lost Highway" som jeg. Jeg synes heller ikke at det var nogen fantastisk film, og jeg blev ikke opslugt af filmen på samme måde som andre åbenbart blev. Men jeg synes da alt i alt ganske fint om den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
The Elephant Man er nu også Lynch's hovedværk, men Lost Highway kommer sgu på en andenplads for mit vedkommende. Atmosfærisk er bestemt, hvad der gør den film specielt. Spækket med oprigtigt uhyggelige og stemningsfulde billeder og scener, og man aner aldrig præcis hvor man har den, eller hvilken retning den tager. Sublim film (og MEGET bedre end Scarface... hehehehe)!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#6041 Collateral 14 år siden
"The Invisible Man"
"Pee-Wees Big Adventure"
"Blue Velvet"
"Mulholland Drive"
...hvad skal jeg så se?
#6042 Twister 14 år siden
Har set begge film af Lynch, og af dem ville jeg nok se Blue Velvet. De andre to film har jeg ikke set men synes klart The Invisible Man ser rigtig spændende ud.
#6043 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6044 Batsy 14 år siden
#6045 NightHawk 14 år siden
Først "Mulholland Drive" og så "Pee-Wees Big Adventure" bagefter til at komme i godt humør igen. :)
#6046 Kruse 14 år siden
#6047 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6048 Kruse 14 år siden
Som er ENORMT meget bedre end "Hostel"!
#6049 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6050 Kruse 14 år siden
Nu hentydede jeg altså til at "Scarface" er ENORMT bedre end "Hostel", ikke "Lost Highway" :)