Idag har jeg faktisk løst til noget ikke-krævende-underholdning som meget gerne må indeholde en rigtig cool visuel side.
Da jeg faldt over "Bedste Batman film - poll" så jeg at der var et par stykker der anbefalede Batman: Mask of the phantasm på det kraftigste. Så den tror jeg får chancen idag. Elsker også stilen fra Batman: The Animated series så det kan da ikke være helt skidt ;)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#1201 smilemirabell 15 år siden
#1202 Lord Beef Jerky 15 år siden
#1203 Twister 15 år siden
#1204 Skeloboy 15 år siden
I dag skal jeg se en eller to af de her film: http://skeloboy.dk/mangler som ikke er Luis Bunuel-filmene, Børnehjemmet eller Kannibal Massakren...
Det bliver Bølgen + Bend of the River eller kun Samurai Rebellion eller Samurai Assassin...
#1205 smilemirabell 15 år siden
Det var også nostalgi, der gjore jeg installeret det igen, men det har fanget mig endnu en gang.
#1206 Twister 15 år siden
Da jeg faldt over "Bedste Batman film - poll" så jeg at der var et par stykker der anbefalede Batman: Mask of the phantasm på det kraftigste. Så den tror jeg får chancen idag. Elsker også stilen fra Batman: The Animated series så det kan da ikke være helt skidt ;)
#1207 Batsy 15 år siden
#1208 elwood 15 år siden
Kanon film, og læg lige mærke til den sublime musik af Shirley Walker, især starten.
Husk og skriv om dit indtryk bagefter 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1209 Twister 15 år siden
Så er min lille "anmeldelse" inde på "What We Saw" tråden.
#1210 MOVIE1000 15 år siden