Gravatar

#1201 smilemirabell 15 år siden

Den står på An Education i aften og så Baldurs Gate, de næste 2 after, da manden skal se bold.
Ja, jeg er ordblind - ved det godt.
Gravatar

#1202 Lord Beef Jerky 15 år siden

Baldur's Gate FTW!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1203 Twister 15 år siden

jeg skal til at se dokumentarfilmen The Bridge
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1204 Skeloboy 15 år siden

Spiller ikke computer længere, det er par år siden, jeg ikke synes det var sjovt længere. Men det er Baldur's Gate 2 jeg husker med størst glæde.

I dag skal jeg se en eller to af de her film: http://skeloboy.dk/mangler som ikke er Luis Bunuel-filmene, Børnehjemmet eller Kannibal Massakren...

Det bliver Bølgen + Bend of the River eller kun Samurai Rebellion eller Samurai Assassin...
Gravatar

#1205 smilemirabell 15 år siden

Det var også nostalgi, der gjore jeg installeret det igen, men det har fanget mig endnu en gang.
Ja, jeg er ordblind - ved det godt.
Gravatar

#1206 Twister 15 år siden

Idag har jeg faktisk løst til noget ikke-krævende-underholdning som meget gerne må indeholde en rigtig cool visuel side.

Da jeg faldt over "Bedste Batman film - poll" så jeg at der var et par stykker der anbefalede Batman: Mask of the phantasm på det kraftigste. Så den tror jeg får chancen idag. Elsker også stilen fra Batman: The Animated series så det kan da ikke være helt skidt ;)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1207 Batsy 15 år siden

1206# God fornøjelse (-: Tror sku jeg vil se ´Batman 1989 efter lang tid skal den jo ses (-:

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1208 elwood 15 år siden

Kanon film, og læg lige mærke til den sublime musik af Shirley Walker, især starten.

Husk og skriv om dit indtryk bagefter 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1209 Twister 15 år siden

elwood (1208) skrev:

Kanon film, og læg lige mærke til den sublime musik af Shirley Walker, især starten.

Husk og skriv om dit indtryk bagefter 8-)

Så er min lille "anmeldelse" inde på "What We Saw" tråden.
Gravatar

#1210 MOVIE1000 15 år siden

#1207 haha lang tid? 2 dage? :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: