Jeg synes den var ganske ok. Ender nok på en 6/10. Som dokumentar er den jo rimelig simpel, og den behandler rigtig mange ting på kort tid, hvilket gør at det hele bliver en smule overfladisk. Dog en udmærket lille gennemgang af vigtige perioder i superhelte-tegneseriens historie :)
Jeg vil se The Bucket List!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Men er det ikke bare dejligt at føle man er et mennske og ikke en robot :)
Dét er det bestemt, og det er også altid dejligt at blive beriget med store filmiske oplevelse, der minder en om hvad der reelt er vigtigt her i livet! Film kan når det er bedst virkelig noget ekstraordinært, og det er formentlig derfor vi allesammen sidder her på filmz og skriver sammen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#6161 Neranders 14 år siden
En fremragende lille perle!
"That's rough, buddy."
#6162 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden
Lad mig høre hvad du synes om den. :)
#6163 Twister 14 år siden
Jeg synes den var ganske ok. Ender nok på en 6/10. Som dokumentar er den jo rimelig simpel, og den behandler rigtig mange ting på kort tid, hvilket gør at det hele bliver en smule overfladisk. Dog en udmærket lille gennemgang af vigtige perioder i superhelte-tegneseriens historie :)
Jeg vil se The Bucket List!
#6164 Collateral 14 år siden
#6165 Takfornu 14 år siden
Sikken en spændende combo på en aften :)
#6166 MMB 14 år siden
Skriv gerne en anmeldelse! :)
#6167 Collateral 14 år siden
#6166: Skal nok lige smide nogle ord om begge film lidt senere.
#6168 Collateral 14 år siden
Done.
#6169 Takfornu 14 år siden
Men er det ikke bare dejligt at føle man er et mennske og ikke en robot :)
#6170 Collateral 14 år siden
Dét er det bestemt, og det er også altid dejligt at blive beriget med store filmiske oplevelse, der minder en om hvad der reelt er vigtigt her i livet! Film kan når det er bedst virkelig noget ekstraordinært, og det er formentlig derfor vi allesammen sidder her på filmz og skriver sammen.