Gravatar

#1231 MMB 15 år siden

Det kan være, det er fordi, de ligger på en top 250 liste? :O
Gravatar

#1232 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja jeg tror også at det allesammen er film jeg vil kunne lide. Især Cinema Paradiso og Gandhi. Nogle gange kan jeg bare have svært ved at sætte en 3 timer lang film på.
Der skal både være tid og overskud.

Men jeg kan så sige at du også har et par gode oplevelser til gode. Især Das Boot og Who's Afraid of Virginia Woolf ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1233 wiseguy 15 år siden

Ku' ikke finde en film, jeg gad at se, så jeg er lige startet forfra på "Deadwood" :P
Tror lige jeg napper afsnit 2, inden drømmeland...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1234 Åkepool 15 år siden

Foeller (1231) skrev:
Det kan være, det er fordi, de ligger på en top 250 liste? :O

Jeg tror ikke de er gode fordi de ligger på en top 250, de ligger nok nærmere på en top 250 fordi de er gode ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1235 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja nogle af dem har deres berettigelse. Jeg synes langtfra at alle filmene er gode, men jeg ser i stedet for på listen, som film der er essentielle at se.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1236 frankdrebin 15 år siden

Har lige smækket Patriot Games på..

Skal lige have min dosis Harrison Ford :)
Gravatar

#1237 wimmie 15 år siden

Wolfen
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1238 Twister 15 år siden

The Shadow (1994)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1239 evermind 15 år siden

Twister (1228) skrev:
Dawn of the Dead var iøvrigt ret god synes jeg. Virkelig fed stil, og massere at typiske Zack Snyder elementer (jeg elsker Snyders visuelle stil).

Yup, det hold er jeg også med på. Jeg synes dog, hans visuelle stil er mere udtalt/gennemgående (er ikke sikker på, jeg lige kan finde det rigtige ord) i 300 og Watchmen, men Dawn of the Dead er afgjort også en lækker film at se på.

Jeg er lidt spændt på at se hans næste udspil, [url= of The Guardians: The Owls of Ga Hoole,[/url] som vist er baseret på en børnebog.

Han har jo indtil videre kun vist sig fra den blodige, kompromisløse side, så det bliver meget sjovt at se ham lave en animationsfilm til børn (inkl. de af os, der bare er fanget i en ældre krop, hehe). Flot ser den i hvert fald ud. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1240 natterjack 15 år siden

Jeg var ved gensyn glædeligt overrasket over, hvor meget den nye Dawn of the Dead minder om Valve's spilserie Left 4 Dead. Små, hvide gastanke og det hele.

Skriv ny kommentar: