#654 Du kommer nok til at hade at høre, at jeg desværre blev skuffet. :(
Jeg synes, den sidste halve time, inklusive slutningen, var ret stærk med godt skuespil, men den første halvanden time blev hverken jeg eller ham, jeg så filmen sammen med, særlig grebet af den.
Jeg glæder mig dog stadig til at gøre bekendtskabet Rear Window engang i forhåbentlig nærmeste fremtid.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#656+657: Helt enig! Jeg blev også en smule skuffet da jeg fik den set. Det er skam en fin film med mange glimrende kvaliteter, men den fangede mig aldrig på samme måde som mange andre af Hitchcocks film.
Godt at hører at jeg ikke var den eneste med den holdning :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Kan I høre det? Lyden af bruce der er på vej op i det røde felt...
Jeg holder afgjort mest af "Vertigo" - mystikken, poesien, atmosfæren og spændingen er helt i top, og ligesom Scottie forelsker jeg mig hovedkulds i Madeleine, når jeg ser filmen.
#651 BN 14 år siden
Ja, hvis du går med på væddemålet. ;-)
#652 Skeloboy 14 år siden
#653 evermind 14 år siden
#654 Bony 14 år siden
#655 Twister 14 år siden
#656 evermind 14 år siden
Jeg synes, den sidste halve time, inklusive slutningen, var ret stærk med godt skuespil, men den første halvanden time blev hverken jeg eller ham, jeg så filmen sammen med, særlig grebet af den.
Jeg glæder mig dog stadig til at gøre bekendtskabet Rear Window engang i forhåbentlig nærmeste fremtid.
#657 Lord Beef Jerky 14 år siden
#658 Kruse 14 år siden
Godt at hører at jeg ikke var den eneste med den holdning :)
#659 wimmie 14 år siden
#660 Highland Park 14 år siden
Lyden af bruce der er på vej op i det røde felt...
Jeg holder afgjort mest af "Vertigo" - mystikken, poesien, atmosfæren og spændingen er helt i top, og ligesom Scottie forelsker jeg mig hovedkulds i Madeleine, når jeg ser filmen.